Ste pripravljeni na izziv? Poiščite najbližjo steno in naredite TA odličen trening za čvrste trebušne mišice! (VIDEO)

Ste pripravljeni na izziv? Poiščite najbližjo steno in naredite TA odličen trening za čvrste trebušne mišice! (VIDEO) (foto: Profimedia) Profimedia
14. 7. 2021

Okrepite trebušne mišice, pa tudi roke, zadnjico in noge s treningom ob steni. Prav ste prebrali, ob steni. Ste pripravljeni na izziv? Ki bo hkrati tudi dober test vaše vzdržljivosti.

Med posameznimi vajami imate namreč zelo malo ali nič počitka, s čimer boste pospešili srčni utrip.

Trening:

  • 6 vaj
  • kratek počitek med vajami
  • 2 kroga

1. vaja: Wall push-up (30 sekund zadržite, 30 sekund izvajajte sklece)

2. vaja: Bridge dip (1 minuta)

3. vaja: Wall sit (30 sekund, v naslednjem krogu zamenjajte nogo)

4. vaja: Runner's lunge (izvajajte 2 minuti, v naslednjem krogu zamenjajte nogo)

5 vaja: Thread the needle (izvajajte 1 minuto, v naslednjem krogu zamenjajte stran)

6. vaja: Ultimate pike (izvajajte 1 minuto)

Preizkusite tudi: 8 vaj, s katerimi se boste dokončno znebili maščobe na notranji strani stegen