20-minutna lahka vadba, če okrevate po prehladu (VIDEO)

20-minutna lahka vadba, če okrevate po prehladu (VIDEO) (foto: Yoga Journal YouTube) Yoga Journal YouTube
28. 2. 2020

To počasno zaporedje vaj je primerno, če okrevate po bolezni, kot je prehlad ali gripa. Pa tudi za vse, ki iščete preprostejše vaje, ki jih lahko izvajate doma.

Okužba je za organizem zelo velik napor – srce mora delati intenzivneje, imunski sistem se mora postaviti v bran mikrobom in preprečiti širjenje okužbe, v telesu nastane posebno hormonsko stanje ... Z napornim treningu v času okužbe si zato ne delate nobene usluge, temveč telo dodatno izčrpavate.

Kdaj spet začeti z vadbo?

Priporočila, kdaj spet začeti ali morda kljub vsemu z vadbo nadaljevati, čeprav ste prehlajeni, so zelo nejasna. Eden od glavnih razlogov pa je ta, da se vsak organizem na bolezen odzove drugače.

Dr. Howard LeWine s harvardske univerze sicer pravi tako:

Večina sicer zdravih posameznikov, ki prebolevajo prehlad ali gripo brez vročine ali težkega kašlja, lahko nadaljuje z vadbo. Vendar pa bo potrebno intenzivnost in trajanje zmanjšati za polovico.  

Če se po lažji vadbi tisti dan počutite v redu, lahko začnete povečevati intenzivnost in/ali trajanje vadbe.

Če pa ste po vadbi (še bolj) izčrpani, potem morate še nekaj časa počivati.

V primeru povišane telesne temperature, bolečin v mišicah, utrujenosti, z vadbo počakajte, dokler vročina ne izgine.

Čeprav vas bo nato morda zamikalo, da bi telovadili v svojem ritmu oziroma intenzivneje, začnite počasi, z nizko intenzivnim in krajšim treningom. Prvi trening mora biti lahek, tako, da se ne boste zadihali.

V svojo rutino se morate vrniti postopoma.

Doma lahko začnete z naslednjo 20-minutno vadbo za lažje okrevanje

Preverite še:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri