5 jogijskih vaj za lajšanje bolečin v križu (VIDEO)

28. 4. 2020

Bolečina v križu oz. v ledvenem predelu hrbtenice je ena pogostejših bolečin, s katero se devetdeset odstotkov ljudi sreča vsaj enkrat v življenju.

Eden najpogostejših vzrokov zanjo pa je naš način življenja, ki nas sili k dolgotrajnemu sedenju ali k prisilni drži oz. ponavljajočim se gibom.

Ko bo za vami naporen dan in boste napeti, lahko poskusite s petimi jogijskimi vajami (izvajate jih lahko tudi preventivno).

Vendar pozor!

Treba je vedeti, da bolečina v križu ni specifična bolezen, temveč je posledica drugih stanj. Lahko gre tudi za zvin, nategnitev ali utesnitev živca, pogost vzrok so tumorji in vnetna stanja.

Včasih raztezanje tudi ni dobro – ker za kratek čas zmanjša bolečino, pri tem pa vam omogoča, da nadaljujete s položaji in obremenitvami, ki so morda vzrok za bolečino.

Zato bolečin v hrbtenici ne bi smeli nikoli jemati zlahka in se v vsakem primeru posvetovati s strokovnjakom ter najprej poiskati vzrok.

Preizkusite tudi:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri