VIDEO: Kratek trening moči s trenerko atletike pri tek.si (primeren tudi za tekače)

VIDEO: Kratek trening moči s trenerko atletike pri tek.si (primeren tudi za tekače) (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
7. 4. 2020

Tokratna vadba za moč je v osnovi namenjena tekačem, kar pa še ne pomeni, da je ne morete izvajati tudi vsi, ki se ukvarjate z drugimi aktivnostmi. 

Omejitev gibanja in trenutne razmere so nam preprečile odhod v telovadnico, vendar to ni razlog, da bi opustili gibanje. Če ne želite nazadovati in po koncu izrednih razmer začeti povsem od začetka, poskrbite, da bo vsak teden na vašem urniku tudi vadba.

Pri napredovanju vam bo (ne glede na to, s katero aktivnostjo se primarno ukvarjate) pomagal trening moči, ki ga je tokrat pripravila športna pedagoginja in trenerka atletike pri tek.si Maruša Stermecki.

Maruša je vadbo razdelila na 3 dele: 

1.) Začetek z vajami za gibljivost (saj tekači nanje radi pozabijo)

2.) Osrednji del z vajami za moč

3.) Raztezne vaje za sprostitev na koncu

Med izvajanjem vadbe natančno poslušajte njena navodila, saj štejejo le pravilno izvedeni gibi. Ponovitve pa sproti prilagodite svoji fizični pripravljenosti (vadba je primerna tudi za začetnike). 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bodimo skupaj aktivni doma z dipl. športno pedagoginjo in trenerko atletike pri tek.si Marušo Stermecki.

A post shared by Aktivni.si (@aktivni.si) on

Več aktivnosti in drugih informacij o Akademskem atletskem društvu Slovan (na kratko tek.si), lahko poiščete tukaj: www.tek.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri