5 razlogov za sprehod (vsak dan)

5 razlogov za sprehod (vsak dan) (foto: Profimedia) Profimedia
13. 1. 2021

Na lep dan ali v dežju, v park, na bližnji hrib ... Sprehod vam bo dobro del v vsakem primeru. In tu je 5 dobrih razlogov za sprehod vsak dan.

Gremo torej na sprehod vsak dan, ker hoja ...

Krepi imunski sistem

Hoja ima pozitiven vpliv na zdravje: pomaga pri zniževanju krvnega pritiska, saj je odlična kardio vadba, poskrbi za boljši spanec, za več energije ...

Krepi pa tudi imunski sistem in telo se zato učinkoviteje bojuje proti virusom, so zapisali na Harvardski univerzi. Pri tistih, ki so hodili vsaj 20 minut na dan, petkrat na teden, se je odsotnost zaradi bolezni znižala za 43 % v primerjavi s tistimi, ki so bili aktivni enkrat na teden ali sploh niso bili aktivni. Če pa so zboleli, je bilo njihovo okrevanje hitrejše.

Zmanjša vplive stresa

Telesna aktivnost v naravi pomaga pri sproščanju. Ljudje, ki si večkrat privoščijo sprehod, so manj obremenjeni oz. na težavo gledajo drugače.

Gibanje poveča raven hormonov dobrega počutja, kot so serotonin, dopamin in celo endorfin. Za dobro počutje seveda poskrbi tudi kisik. Stopnja stresa je nižja že, če se na delo odpravite peš ali s kolesom.

Poskrbi za zdravo srce

Hoja ugodno vpliva na prekrvavitev telesa in hkrati krepi srce. Hoja tudi znižuje raven slabega holesterola, posledično tveganje za bolezni srca in ožilja.

Ameriško združenje za srce je zapisalo, da že 30 minut hoje na dan zniža tveganje za bolezni srca in kap.

Pomaga pri nadziranju telesne teže

V kombinaciji z zdravo prehrano lahko hoja pomaga pri ohranjanju zdrave telesne teže. In pri hujšanju. Spodbuja namreč presnovo in delovanje črevesja, poleg tega pa krepi in oblikuje mišice.

Hoja je sploh odlična, če pravkar začenjate - ker gre za relativno lahko vadbo (ki si jo seveda lahko sčasoma tudi otežite) in lahko jo je vključiti v vsakdan. Če ne gre drugače, se peš odpravite po opravkih.

Poskrbi za prijetno druženje

  • Izziv:

Vsak dan naredite nekaj korakov več. Za motivacijo uporabljajte števec korakov. Lahko pa si kar vsak teden zastavite cilj, koliko korakov ali minut boste prehodili v tednu dni. In vse to lahko počnete v dobri družbi - na sprehod povabite družino, partnerja ...

Preberite še: