Kako dehidracija vpliva na trening?

31. 1. 2018

Vsak, ki se prične ukvarjati s športom, bi moral poskrbeti tudi za ustrezno hidracijo. Če pozabite na zadostno količino vode, škodujete svojemu telesu in športnemu nastopu.

Slika 1/4

MOĆNEJŠE UTRIPANJE SRCA

Če se med treningom prikrajšate za hidracijo, mora srce delati še močneje in hitreje, da bi lahko normalno črpalo kri. To občutite kot utrujenost, ki vas prevzame pri vajah, ki vam na splošno ne povzročajo veliko težav. Zato pri vsaki vadbi načrtujte tudi odmore za hidracijo (najboljša je voda). Ne pozabite na dovolj vode tudi pred in po opravljeni aktivnosti, da nadomestite izgubljeno tekočino.

profimedia

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri