3 nasveti, kako na počitnicah ohraniti zdrave prehranske navade

14. 7. 2018

Počitnice namenimo razvajanju, kar se pozna tudi pri prehrani. Naj tokrat ne bo povsem drugačna od te, ki jo jeste doma. Da bii na dopustu ohranili zdrave navade, se držite treh preprostih pravil.

Slika 1/3

Že pri zajtrku pripravite beljakovine

Beljakovine vam bodo dale moč in potešile lakoto, zato se boste brez težav odpravili na dopoldanski ogled znamenitosti ali na vodne aktivnosti. Poleg tega ne boste hrepeneli po prigrizkih in sladkih pijačah, ki si jih na počitnicah radi privoščimo. Nekaj predlogov, ki jih lahko vključite:

- jajca (v omleti, na oko, trdo kuhana …)

- grški jogurt (z medom, jagodičjem, kosmiči …)

- tuna (še posebej se prileže ob pogledu na morje)

- skuta (z zmiksanim sadjem na polnozrnatem kruhu)

- ovseni kosmiči (z oreščki, medom, sadjem …)

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri