Kako se med prazniki in počitnicami ne boste prenajedali? Preverite trike!

Kako se med prazniki in počitnicami ne boste prenajedali? Preverite trike! (foto: Profimedia) Profimedia
26. 10. 2022

Spet bo okrog vas veliko hrane in težko se ji bo upreti ... Poglejte, kako to lahko vseeno storite. 

Vsaka priložnost je dobra, da se zberete z družino in preživite kvaliteten čas. A kaj, ko takšna druženja običajno potekajo ob hrani - obilici hrane pravzaprav. Domov se vrnete z rahlim občutkom slabosti in napihnjenostjo ... Vam je znano?

Potem imamo za vas nekaj trikov, s katerimi bo letos drugače:

Bodite aktivni!

Družini predlagajte med druženjem sprehode, ki se vam bodo mogoče zdeli zanemarljivi, pa vseeno pokurijo nekaj kalorij, ki ste jih maloprej zaužili. Poleg tega se boste po obroku počutili precej bolje. 

Pred druženjem lahko že sami poskrbite za nekaj gibanja in opravite vadbo doma, greste na lahkoten tek, pohod ... Bodite vsaj malo aktivni, preden se odpravite k družini. In seveda premislite, kakšen hranljiv obrok boste pojedli po aktivnosti.

Pametno se lotite prigrizkov

Seveda bo na srečanju veliko prigrizkov, ki se jim bo težko upreti. Takrat morate dobro poznati svoje navade: lahko vzamete le kakšen piškot ali en kos peciva in vas potem ne mika več? Ali pač jeste, kar je pred vami, ker je ravno tam? 

Profimedia

V prvem primeru si privoščite omejeno količino slaščic in ne imejte slabe vesti, saj jih lahko kasneje porabite z vadbo. Tako ali tako veste, da boste doma spet jedli uravnoteženo. V drugem primeru se slaščicam raje izognite v celoti,  če veste, da boste po enem piškotu pojedli celo škatlo. 

V obeh primerih pred slaščicami pojejte nekaj zdrave hrane, na primer kos sadja in spijte kozarec vode. Ostalo vam bo manj prostora za sladko.

Pazite na velikost porcij

Če boste vzeli velik krožnik, se boste z večjo verjetnostjo prenajedali in hitro vam bo postalo žal. Zato že takoj vzemite manjši krožnik in previdno izberite, kaj bo na njem. Naj se znajde tudi nekaj zdravih stvari, sladice si privoščite čisto na koncu. Pri kosilu se je vredno držati tega, da polovico krožnika napolnite z zelenjavo, drugo polovico pa s tem, kar bi še radi jedli. 

Profimedia
Bodite naspani

Urejen spalni ritem je med počitnicami še kako pomemben. Nenaspani boste namreč hrepeneli predvsem po nezdravi hrani in bolj boste lačni, kot če bi telesu privoščili tistih 8 ur spanca. Tudi to je razlog, da je urejen spalni ritem nujen, če želite izgubiti kakšen kilogram. 

Ne bo lahko, a tudi med prazniki in počitnicami skušajte skrbeti, da boste pravočasno odhajali v posteljo. 

Vlaknine in beljakovine

Preden se odpravite na druženje, si privoščite hranljiv obrok, ki bo vaše telo založil z vsem, kar potrebuje, tudi z vlakninami in beljakovinami. Oboje vam bo dalo občutek sitosti, zaradi katerega boste manj verjetno posegli po nezdravi hrani, ki je običajno na takšnih dogodkih. 

Potem morate ukrotiti le še svojo voljo, da ne boste poskusili prav vsakega prigrizka, ki ga najdete tam.