Prenajedanje

27. 11. 2007

Pesimistično naravnani ljudje se pogosteje namesto k vadbi zatekajo k hrani ali cigaretam. Bodite pozitivni, saj vedre misli ustvarjajo motivacijo za zdravo življenje, ki pomaga odganjati bolezni.

Ukrotite apetit tako, da dve uri pred vadbo pojeste zmeren obrok, bogat z ogljikovimi hidrati, in nekaj malega prigriznete takoj po vadbi. Tako se boste izognili prenajedanju, ki vam ne uide, če boste vadili na prazen želodec.

Telo bo zaradi pomanjkanja energije opravilo slabši trening, možgani pa vam bodo po vadbi neumorno sporočali, da ste volčje lačni, in pospravili boste vse, kar vam bo prišlo pod roke.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri