Tudi vi delate te napake pri obrokih po treningu? 6 pogostih napak!

1. 6. 2020

Če ste trening opravili takoj zjutraj, že pred zajtrkom, morate seveda po treningu nekaj pojesti. Sicer pa vsak trening ne zahteva takojšnjega prigrizka ali obroka. In še 6 napak, ki jih pogosto delamo pri obrokih po treningu.

Slika 1/7

Če ste jedli v zadnjih štirih do šestih urah, potem po lahkem ali zmernem treningu ne gre pretiravati s prigrizki in napitki. Še posebej ne s tistimi energijsko bogatimi fitnes prigrizki. Beljakovinski napitki pa, denimo, pomagajo le, če je za vami uro ali daljši naporen trening.

POGLEJMO 6 POGOSTIH NAPAK PRI OBROKIH PO TRENINGU ...

Profimedia

Viri:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri