5 položajev joge, ki bi morali postati rutina vsakega tekača

5. 8. 2017

Za vse zavzete tekače je priporočljivo, da v svojo vadbo dodajo jogo. Z nekaj položaji boste izboljšali gibljivost in pridobili nadzor nad dihanjem ter s tem zmanjšali tveganje za poškodbe. Vse to se bo poznalo pri vašem športnem nastopu.

Slika 1/5

Polovična žaba

Uležite se s trebuhom na tla in se dvignite na komolce.
Levo koleno pokrčite do zadnjice in stopalo z roko potisnite čim nižje.
Počakajte dokler ne začutite raztezanja, nato ponovite z drugo nogo.

Z vajo boste razgibali bočne fleksorje in hrbtenico, kar je pomembno pri drži med tekom. Ta namreč vpliva na hitrost in pravilnost gibov.

Profimedia

Preberite tudi:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri