7 znakov, da si boste pritekli poškodbo

8. 9. 2020

Ali veste, kdaj je čas, da upočasnite, skrajšate razdaljo ali celo vzamete popoln odmor? Izkušeni tekači in trenerji opozarjajo – pozorni bodite na teh 7 znakov! Če prepoznate kateregakoli od teh, se ustavite – privoščite telesu počitek.

Slika 1/7

SLABI DNEVI

Ne bo vsak tek popoln. Tudi tekači imamo dobre in slabe dni. No, en ali dva slaba dneva sta še v redu, če pa je za vami že tretji, četrti, peti … slab dan zaporedoma – to postaja zaskrbljujoče! Nekaj se kuha – razmislite o počitku.  

Morda ste tudi preprosto tako zelo utrujeni – zaradi stresa denimo. Zaradi česar trpi tudi vaša tekaška forma. Možne posledice? Tudi poškodbe, kot je zvin gležnja ali huje. Ja, čisto zares potrebujete počitek.

Frank Cone | Pexels
Prirejeno po Runner's World

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri