Regeneracija: 6 top vaj, ki jih naredite na dan počitka

Regeneracija: 6 top vaj, ki jih naredite na dan počitka (foto: Runner's World Video PrtScr) Runner's World Video PrtScr
21. 8. 2017

Po zahtevnih in malo manj zahtevnih tekaških treningih potrebuje telo počitek. Izkoristite proste dni za naslednjih šest vaj.

Počitek je prav tako pomemben kot sam trening. Tako poskrbimo za obnovo in izgradnjo mišičnega tkiva ter s tem za boljši napredek. Brez počitka bi prej ali slej občutili vsesplošno utrujenost, prav kmalu bi bila slabša tudi zmogljivost in napredek.

Počitek seveda ne pomeni le ležanje na kavču, za regeneracijo je pomemben tudi aktiven počitek – namesto napornega, intenzivnega tekaškega treninga ali daljšega teka opravite nizko intenzivno aktivnost, kot je na primer joga, ali krepilne vaje.

Aktiven počitek

Naslednje vaje (pravilno izvedbo posamezne vaje si poglejte v videu na koncu članka) bodo poskrbele za boljšo cirkulacijo, sproščene mišice in manj bolečin po treningih. Do trikrat na teden jih izvajajte na dan počitka ali jih vključite, ko imate krajši in nizko intenziven trening. Celoten krog vaj ponovite dvakrat.

1. Drsalec

Vajo izvajajte 30 sekund v počasnem tempu.

2. Izpadni korak nazaj

Vajo izvajajte 1 minuto z izmenjavanjem nog. 

3. Hoja v počepu

Vajo izvajajte 45 sekund. Približno dvakrat v vsako smer.

4. Deska z iztegom roke

Vajo izvajajte 1 minuto. Približno 3-krat z vsako roko.

5. Plezalec

Vajo izvajajte 1 minuto.

6. Pajek

Vajo izvajajte 1 minuto z izmenjavanjem nog.

Pravilna izvedba posamezne vaje

Vir: www.runnersworld.com

Preberite še: 15 skrivnosti, ki jih poznajo samo tekači