21 okusnih, zdravih in nizkokaloričnih prigrizkov

17. 3. 2017 Vir: liza.aktivni.si

Ne glede na to, kako se trudimo, da bi se jim uprli, se skorajda vsakemu zgodi, da kdaj poseže po prigrizkih, čeprav ve, da morda ne bi smel. V takih primerih si lahko pomagamo s pripravo takih prigrizkov, ki ne vsebujejo veliko kalorij in so hkrati okusni in zdravi. Preberite, kakšne recepte smo poiskali za vas.

Pozabite na čips, bobi palčke, slane pražene arašide, na veliko čokolado z lešniki in si raje pripravite domače, a ravno tako okusne in za povrh še zdrave prigrizke.

Pripravili smo nekaj predlogov, med njimi je zagotovo kakšen, ki vas bo navdušil in spodbudil k bolj zdravim navadam "tolaženja" s prigrizki med obroki.

1. Narezan paradižnik z nekaj kapljicami olivnega olja in feta sirom.

2. Paleo sladoled – zamrznite banano, in ko vas prime želja po sladkem, jo zmešajte z dvem žlicama surovega bio kakava. Popoln in slasten čokoladni sladoled!

3. Rebro črne čokolade vas bo osrečilo in za nekaj časa tudi nasitilo.

4. Banana – naravno zavit zaklad nam bo prinesel kalij, potešil bo našo željo po sladkem ter nas napolnil z energijo.

5. Pusta šunka na popečeni rezini bučke. To je tako dobrega okusa, da morate pazite, da ne boste preveč pojedli.

6. Dve jajci na polnozrnatem toastu – okusno, nasitno in bogato z energijo. Odlična izbira tudi za kosilo.

7. Bela kava – privoščite si veliko skodelico kave s peno, narejeno iz mleka. V telo boste vnesli nekaj kalcija in malo kofeina za budnost.

8. Skuta s sadjem – hitra proteinska bomba je odlična za čas po treningu, ko čakamo na kosilo ali večerjo.

9. Pojejte kos sira ali dva manjša trikotna sirčka za mazanje.

10. Pokovka – brez soli in z malo olja. Popoln prigrizek!

11. Polnozrnata ploščica brez sladkorja je odlična, ko nas napade želja po sladkem.

12. Maline z jogurtom – popoln dopoldanski obrok, ki se mu treba odreči niti popoldne.

13. Jagode s smetano. Temu se je res nemogoče upreti.

14. Jogurt s sadjem – podobna kombinacija kot skuta in sadje, samo da ta poskrbi še za naše kosti in dozo vitamina D.

15. Kozarec čokoladnega mleka – popoln obrok po treningu, bogat s kalcijem.

16. Korenje narežite na koščke in jih pomakajte v humus. To je všeč prav vsem, tudi tistim, ki niso na dieti.

17. Trdo kuhano jajce in sveža špinača v solati.

18. V restavraciji si za predjed naročite rakce s sojino omako. Nihče ne bo vedel, da štejete kalorije.

19. Stročji fižol v solati.

20. Melona vsebuje veliko vode. Tako lahko pojeste veliko hrane in dobite malo kalorij.

21. Popoln prigrizek za v službo – arašidi ali indijski oreščki, zmešani z brusnicami.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri