3 koraki za hitro regeneracijo po treningu

3 koraki za hitro regeneracijo po treningu (foto: Profimedia) Profimedia
22. 3. 2021 Promocijsko sporočilo

Po dolgih tekih ali drugih zahtevnih treningih morate poskrbeti za regeneracijo telesa. Pri tem vam lahko pomagajo ustrezna prehrana, hidracija, počitek in pravilna nega utrujenih mišic.

#1 RAZTEZANJE IN POČITEK

Prvo, kar morate storiti po zaključku treninga je raztezanje, ključen pa je tudi počitek.

Če se odločite za aktiven počitek, potem naj bodo športne aktivnosti lažje. Lahko se odpravite na lahkoten in kratek tek, na kolo, izvajate vaje za moč itd. Nič pa ne bo narobe, če boste le počivali ali si privoščili masažo.

#2 PREHRANA 

Takoj po treningu je dobro zaužiti manjši prigrizek. Ključnih je prvih petnajst minut po zaključku, ko je telo najbolj dovzetno za absorbcijo hranil in nalaganje glikogena v mišice. To je tudi pomembno za ustrezno regeneracijo po zahtevnejših treningih.

Če vam želodec ne povzroča težav, si privoščite kos kruha z arašidovim maslom, banano in kozarec mleka ali ''smoothie'' oziroma katerokoli drugo hrano, ki ima visoko vsebnost ogljikovih hidratov.

#3 HIDRACIJA

Po dolgem teku ali drugi intenzivni aktivnosti bo vaše telo dehidrirano, zato mu morate izgubljeno tekočino čim prej povrniti. Koliko tekočine potrebujete lahko določite s tehtanjem pred in po treningu ali pa opazujete urin - svetlejši kot je, bolj je telo hidrirano.

Priporočamo vam novi Union Radler 0.0 Isotonic, mešanico iz 0.0 piva in osvežilne pijače z okusom limone ter dodanimi minerali magnezija in cinka in vitaminov B. Namenjen je za regeneracijo po intenzivnem profesionalnem ali rekreativnem športu, ko naše telo potrebuje osvežitev z manj sladkorja in dodanimi minerali in vitamini.

Več o novi pijači Union Radler 0.0 Isotonic preberite TUKAJ.