Najboljše vadbe za kurjenje kalorij in izgubljanje kilogramov

Najboljše vadbe  za kurjenje kalorij in izgubljanje kilogramov (foto: Shutterstock) Shutterstock
1. 1. 2018 Vir: liza.aktivni.si

Okoli novega leta običajno vsi pojemo in popijemo preveč kalorij, zato smo za vas naredili seznam vadb, pri katerih boste porabili največ kalorij. Porabo kalorij smo izračunali za 57- in 84-kilogramsko osebo.

Aktivnost: poskoki čez kolebnico

(120 skokov/minuto)
Poraba: 667–990 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Lahko vam povemo, da je tale kolebnica v resnici fantastična porabnica kalorij. Še bolje bo, če boste uporabljali obteženo kolebnico, saj bodo roke in ramena tako še bolj delali.

Aktivnost: orbitrek (nivo 8)

Poraba: 322–478 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Tako kot pri vseh napravah za večjo porabo kalorij trenirajte v intervalih.

Aktivnost: intervali s kettlebellom 

Poraba: 554–822 kalorij/uro 
Bonus poraba kalorij: Strokovnjaki pravijo, da telo po visoki intenzivni vadbi – HIIT – kalorije porablja še 36 ur po koncu treninga. Priporočamo vadbo, kjer izmenjujete vaje za zgornji in spodnji del telesa.

Aktivnost: kikboks

Poraba: 582–864 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Ni pomembno, ali sami brcate v vrečo ali se 'brcate' s partnerjem, pomembno je, da so udarci in brce kratki. Vaš cilj naj bo 90 sekund boksanja in 30 sekund počitka.

Aktivnost: Stopnice

(77 korakov/minuto)
Poraba: 452–670 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Stopnice so zares prave porabnice kalorij in na njih hitro naberemo malo kondicije. Najbolje boste naredili, če boste pritisnili program za intervale.

Aktivnost: sobno kolo (z močno hitrostjo)

Poraba: 498–738 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Tudi na kolesu je za večjo porabo kalorij pametno delati intervale. Začnite z 10 sekundami velike hitrosti in nato naredite 50 počasnejših sekund, nato pa hitre intervale povečujte za 5 sekund vse do 45.

Aktivnost: naprave za veslanje

(150 watov)
Poraba: 481–713 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Tudi tukaj veslajte v intervalih na primer 60 sekund zelo intenzivno in 30 sekund malo bolj počasi.

Aktivnost: Tek (6 min/km)

Poraba: 566–839 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Po teku s stalnim tempom boste kalorije malo po malo porabljali še ves dan. Še večji učinek pa bo, če boste tekli v intervalih – od počasnega do zelo hitrega teka. Zelo učinkovito je tudi izmenjavanje hitrega teka (60 sekund) in hoje (30 sekund).

Aktivnost: 'power' joga

Poraba: 226–335 kalorij/uro
Bonus poraba kalorij: Predlagamo vam, da se vpišete v razred 'power' jogo vinyasa, kjer boste porabili veliko kalorij in naredili zares veliko dobrega za svoje telo.

Foto: Shutterstock

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri