TO so najpogostejše napake, ki jih ljudje počnemo med hujšanjem

TO so najpogostejše napake, ki jih ljudje počnemo med hujšanjem (foto: Profimedia) Profimedia
20. 1. 2022

Ko se lotimo hujšanja, pogosto naredimo napake, ki naš proces samo ovirajo. Preverite, katere so.

Osredotočanje na tehtnico

Med hujšanjem se ljudje pogosto osredotočamo na kilograme, kar je pogosta napaka. Če izgubljamo maščobo, pridobivamo pa mišice, lahko številka na tehtnici tudi narašča. Kilogrami torej povedo zelo malo, zato se s številko na tehtnici ni smiselno obremenjevati.

Uživanje premalo kalorij

Kalorični deficit je tisti, ki povzroči zmanjšanje telesne teže. A če zaužijete premalo kalorij, lahko to privede do izgube mišic in upočasnjenega metabolizma, zaradi česar je nadaljno hujšanje veliko težje.

Premalo gibanja

Če spremenimo prehrano, hkrati pa se premalo gibamo, rezultate dosežemo bistveno težje - samo s prehrano pogosto izgubljamo mišice, na mesto maščob. Obenem pa s premalo gibanja tvegamo nastanek številnih bolezni in težav. 

Neuravnotežena prehrana

Pri izgubljanju maščobe je pomembno, da posegate po uravnoteženi prehrani in nobene skupine makrohranil ne izločite iz prehrane. Z uživanjem dovolj beljakovin poskrbite, da ne izgubljate mišic, hkrati pa potrebujete tudi zadostno količino ogljikovih hidratov in maščob. 

Obenem poskrbite tudi za zadosten vnos vlaknin, ki blagodejno vplivajo na prebavo ter ohranjajo daljši čas sitosti, kar pomaga pri uživanju manjše količine hrane. Poleg tega pa svojemu telesu privoščite tudi dovolj vitaminov in mineralov.

Ogromno ekstremnih diet in omejevanj ima lahko slab vpliv na zdravje, izgubljeni kilogrami pa se hitro tudi vrnejo. Preden se odločite za drastične spremembe v življenjskem slogu, se posvetujte s strokovnjakom.