Ali vašemu dnevu vlada kaos? Vpeljite teh 7 stvari (svetuje športna trenerka Tjaša)

Ali vašemu dnevu vlada kaos? Vpeljite teh 7 stvari (svetuje športna trenerka Tjaša) (foto: profimedia) profimedia
30. 9. 2022

Tu je vse, kar potrebujete, da v dan vnesete nekaj miru in reda. Športna trenerka je povedala, kaj ne sme manjkati v vaši rutini. 

Ste se v svojih dnevih povsem izgubili in se zdi, da nič ni več na svojem mestu? Jesen je lahko precej stresna, saj se znova prične kar nekaj stvari in urnik se nenadzorovano polni z obveznostmi. Ne prepustite se utrujenosti in kaosu - zdaj je še toliko bolj pomembno, da ujamete svojo rutino. Športna trenerka Tjaša vam bo pri tem pomagala. 

Preverite več Tjašinih vsebin: 

  1. Polna luna, prazna luna, retrogradni Merkur in 1000 skrbi - kdaj se boste KONČNO naspali? Vprašali smo osebno trenerko
  2. Ali vadba zares ni več primerna za starejše? Odgovarja športna trenerka Tjaša

Kako si lahko povrnete nekaj rutine, tudi ko se zdi, da so stvari brez nadzora?

Tjaša Babnik (aktivni z mano)
Imejte spalno rutino:

Ustvarite si določen čas za spanje in čas bujenja, ki se ga lahko držite 7 dni v tednu. Odrasli potrebujejo 7-9 ur neprekinjenega spanja za optimalno zdravje. Se sliši veliko, kajne? Kaj, če bi poskusili nekaj dni zapored že pred večerjo izklopiti telefone in pustiti ugasnjen televizor?

Načrtujte prehranjevanje:

Načrtujte dnevne obroke in zaužijte tri uravnotežene obroke vsak dan približno ob istem času. Redno prehranjevanje vam lahko pomaga pri boljšem obvladovanju apetita, urnik pa lahko tudi pomaga zmanjšati čustveno prehranjevanje.

Hidrirajte se:

Ves dan pijte vodo. Približno 2 litra bi moralo biti dovolj.

Vzemite si čas za telesno aktivnost:

Vsako uro vstanite in se premaknite ter si vsak dan določite čas za vadbo. Spletni videoposnetki vadbe so odličen način za zagotavljanje uravnotežene vadbe, ki vključuje dinamično ogrevanje in pospeševanje srčnega utripa, ohlajanje in raztezanje. Za vadbo odpornosti uporabite lastno telesno težo.

Toplo priporočam kratke, a učinkovite naslednje 3 različne vadbe: 

Vzemite si čas za pisanje dnevnika:

Poskusite voditi dnevnik hvaležnosti in celo zapišite stvari, ki vas v tem času skrbijo. Osredotočanje na to, kar lahko nadzorujete v tem času, bo morda bolj koristno. Za lajšanje stresa lahko vključite tudi risanje ali barvanje.

Očistite in organizirajte:

Vsako jutro pospravite posteljo, organizirajte svoje omare in kuhinjo tako, da bo vaše fizično okolje čim bolj sproščujoče. Če imate doma otroke, jim dajte tudi opravila, primerna za njihovo starost.

Namig: kmalu za vas pripravljam 21 dnevni izziv za otroke! 😉

Pri nakupovanju bodite strateški:

Vodite popis živil in osnovnih stvari, ki vam jih primanjkuje, da boste lahko prednostno razvrstili nakupovalni seznam. Načrtujte svojo nakupovalno strategijo, da zmanjšate število obiskov v trgovino ter ne kupujete nepotrebnih stvari.

Avtorica besedila: Tjaša Babnik