5 joga vaj za lajšanje pogostih glavobolov

27. 4. 2020

Glavobol je res nekaj nadležnega, posebno če jih imamo pogosto, saj ni preveč zdravo veliko jesti protibolečinskih tablet. A v resnici nam lahko pomaga zmerno in redno gibanje na svežem zraku, prav tako pa nekaj joga položajev, ki sprostijo zakrčen predel okoli ramen, vratu in glave.

Slika 1/6

Za vas smo pripravili 5 enostavnih vaj, ki pa jih morate za dobro učinkovanje izvajati vsak dan, kar ne bo tako težko, saj za vse skupaj potrebujete le 10 minut.

Unsplash

Preberite še: Hormonska joga - naravna terapija za ženske v srednjih letih (6 lahkih vaj za boljše počutje) ali 4 joga vaje za kurjenje maščob (tudi za začetnike)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri