Najbolj enostavne navade, s katerimi izboljšate življenje

Najbolj enostavne navade, s katerimi izboljšate življenje (foto: Profimedia) Profimedia
17. 8. 2022

Si želite izboljšati kvaliteto svojega življenja? Odkrijte izjemno enostavne trike, ki naredijo veliko spremembo!

Pospravite posteljo

Če vsako jutro najprej pospravite svojo posteljo, to za vašo podzavest pomeni še eno majhno zmago, kar posledično pripomore k večji motivaciji in boljšemu počutju skozi dan. Pospravljanje postelje velja za eno najbolj enostavnih trikov, ki jih lahko naredite za večjo srečo. 

Svoj seznam opravil prilagodite svojim ciljem

Seznami opravil so lahko dolgi in naporni. Postanejo pa lažji takrat, ko veste, kakšen je vaš višji cilj in katere so vaše prioritete. Preden si pripravite seznam, se vprašajte, kje želite biti čez 5 - 10 let. Poskrbite, da so vsa opravila na vašem seznamu skladna z dolgoročnimi cilji. Tako se hitreje znebite opravil, ki vam ne služijo in se osredotočite na ustvarjanje sanjskega življenja.

Določite si roke

Določanje rokov je odličen trik, s katerim se spodbudite k uspešno uresničenim ciljem. Določite si roke za vsa področja življenja: morda si zadate, da do konca tega tedna pospravite stanovanje ali pokličete prijatelja. Pomembno pa je, da je rok specifičen in realen.

Privoščite si aktivne premore

Nekaj ​​skokov, mini plesna zabava, hitra joga ali le nekaj raztegov je dovolj, da napolnite svoje telo z energijo, prebudite um in se bolje osredotočite na delo. Med premori si torej zagotovite nekaj aktivnosti.

Redno berite

Z branjem krepite svojo domišljijo, poskrbite za aktivne možgane, bogatite svoj besedni zaklad ter se sprostite. Za začetek si privoščite lahkotne zgodbe, nato pa počasi dajte priložnost tudi bolj strokovnim knjigam.

Pred spanjem pospravite svoj prostor

Morda je pospravljanje zadnja stvar, ki si jo želite na koncu dneva. Toda posoda v pomivalnem koritu ali nepospravljeno perilo nam lahko preprečijo, da bi se počutili popolnoma sproščene, ko gremo zvečer v posteljo. Zaradi tega je spanec lahko manj kakovosten, večerni nered pa lahko privede tudi k večji količini stresa naslednji dan.

Uporabite stopnice

Namesto dvigala ali tekočih stopnic se povzpnite po običajnih stopnicah. Ko se odpravite v trgovino, parkirajte na nekoliko bolj oddaljeno mesto. Tako lahko tudi v zaposlenem dnevu poskrbite za nekaj dodatne aktivnosti. Tudi najmanjše gibanje pripomore k boljšemu zdravju ter počutju.

Naredite "čistko" na družbenih omrežjih

Danes se je praktično nemogoče izogniti družbenim omrežjem, lahko pa določate, kakšnim vsebinam boste izpostavljeni. Odstranite vse profile, ki v vas vzbujajo občutke manjvrednosti ali druge neprijetne občutke in sledite samo tistim, ki so vam v navdih in vam pomagajo pri sproščanju.

Poskrbite za kakovosten spanec

Novejše raziskave vse bolj dokazujejo, kako zelo je pomemben kvaliteten spanec. Omislite si večerno rutino, s katero umirite telo, prav tako pa poiščite "spalni ritem", ki vam ustreza. Odpravljajte se spati ob enaki uri in zbujajte se ob enaki uri, pred spanjem pa se izogibajte uporabi elektronskih naprav.

Vsak mesec donirajte 5 €

Se lahko odpoveste eni kavi in nekomu pomagate? S tem, ko redno donirate, se bolje počutite, obenem pa pomagate nekomu drugemu. Že majhen znesek lahko naredi veliko spremembo, zato ni pomembno, koliko zmorete donirati - pomemben je vaš namen.

Prirejeno po theeverygirl.com