4-minutna baletno navdihnjena plesna vadba, ki vas bo pošteno utrudila!

4-minutna baletno navdihnjena plesna vadba, ki vas bo pošteno utrudila! (foto: profimedia) profimedia
5. 2. 2021

Naj vas počasni gibi in mirna glasba ne zavedejo: pri vadbi se boste precej spotili. 

Čas je za popestritev vadbene rutine. Zakaj ne bi poskusili s plesom? 

Mlada umetnica Olivia Rodrigo je pripravila vadbo, ki jo navdihuje balet. Vendar se ne prestrašite, saj je primerna za vsakogar, tudi za vse, ki se s plesom niste nikoli ukvarjali. 

Oblecite športna oblačila in se pripravite na 4-minutno plesno vadbo!

Čeprav so gibi počasni in vse, kar naredi Olivia izgleda precej lahko, boste nabrali kar nekaj ponovitev počepov, izpadnih korakov, brc, upogibov ... Seveda vedno štejejo le pravilne izevdbe vaj! 

Da se boste tega lažje držali, osvežimo spomin in preverimo, kako se pravilno izvedeta počep in izpadni korak. 

Počep: 
  • Stojimo zravnani, stopala so postavljena v širino ramen. Roke so uprte v boke ali iztegnjene. 

  • Boke spustimo nazaj in navzdol, dokler niso stegna vzporedna s tlemi. 

  • Trenutek zadržimo in se dvignemo. Hrbet mora biti ves čas raven, napnite mišice nog, zadnjice in trebuha. 

Širino nog prilagodite glede na vrsto počepa (npr. pri sumo počepu so noge bolj narazen kot pri navadnem počepu). 

Izpadni korak: 
  • Stojte zravnano, noge so malo širše od bokov. 

  • Z levo nogo naredite velik korak naprej, naredite počep (izpadni korak), desna noga pa mora biti pri tem ves čas iztegnjena. 

  • Potem z levo nogo stopite v prvotni položaj in ponovite vajo. 

Preverite tudi izziv s počepi: 30 dni in 200 počepov!