5 odrešilnih vaj za hrbet

5. 12. 2019

Ko zaboli v hrbtu, večina najprej pomisli na počitek in strogo ležanje. A včasih je ravno gibanje tisto, ki lahko pomaga.

Slika 1/7

Ker je preventiva vedno boljša kot zdravljenje, začnite krepilne vaje izvajati že danes. Z rednim izvajanjem določenih vaj boste okrepili hrbtne in trebušne mišice, pa tudi mišice nog. Mišice bodo tako bolje podpirale hrbtenico oziroma težo celega telesa. Če se je že pojavila bolečina, pa obstajajo vaje, ki jo lahko omilijo ali odpravijo.

V nadaljevanju vam predstavljamo 5 vaj, ki vam morda olajšajo bolečino.

VENDAR NE POZABITE! Ne glede na vse, preden začnete z izvajanjem katerihkoli vaj, se o tem pogovorite s strokovnjakom. Ugotoviti je treba vzrok bolečine, katere vaje boste izvajali, pa je odvisno tudi od intenzivnosti vaše bolečine. Nekatere vaje ne bodo primerne za vas in lahko celo škodijo.

Profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri