5 vaj, ki krepijo mišice jedra in preprečujejo bolečine v križu

5 vaj, ki krepijo mišice jedra in preprečujejo bolečine v križu (foto: Profimedia) Profimedia
22. 12. 2018

Vaje za jedro opravljajo dve nalogi: poskrbijo za čvrste trebušne mišice (posledično seveda tudi za manj maščobnih blazinic) in preprečujejo bolečine v križu. Naslednji trening sestavlja 5 vaj, ki jih lahko izvajate kjerkoli.

Pripravite prostor, izberite težavnost in naredite naslednje vaje:
  • dvig roke in noge diagonalno na kolenih,
  • ladjico in
  • 3 variacije vaje deska (plank).
Kako izvajate trening:

Vsako vajo izvajajte 60 sekund, nato počivajte 15 sekund. Ko naredite vseh 5 vaj, ste zaključili en krog. Naredite še 2 do 4 kroge.

Poglejte še:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri