8 vaj za čvrste trebušne mišice (in med njimi ni trebušnjakov)

27. 1. 2019

Jedro je temelj. Vsak gib se začne v centru telesa, močno jedro varuje hrbtenico, poskrbi zdravo telesno držo … Zato, aktivirajte mišice jedra. Vključite naslednje vaje za čvrste trebušne, pa tudi hrbtne mišice.

Slika 1/8

RUSSIAN TWIST

Sedite na tleh, kolena so pokrčena, stopala na tleh. V roke primite utež ali medicinko in jo držite pred sabo (bližina in višina prsi). Nagnite se rahlo nazaj. Aktivirajte jedro in držite hrbtenico vzravnano. Ob nagibu se v hrbtu ne smete preveč zviti (nagrbiti).

Potegnite popek proti hrbtenici in zgornji del telesa počasi rotirajte v desno. Gib je kratek in ves čas vključujete trebušne mišice. Pomembo je, da ne obračate v stran samo rok.

Vrnite se v začetni položaj, izdihnite, vdihnite, in nadaljujte z rotacijo v levo. Vajo izvajajte povezano.

Težja različica: stopala držite nekaj centimetrov od tal.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri