Preprosto do rezultatov

Preprosto do rezultatov (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
18. 9. 2013

Vsakdanja rutina utegne postati preprosta in dolgočasna. Za spremembo poskusite nekaj novega – sklop štirih vaj brez vmesnega počitka, pri katerih uporabljate samo eno ročko.

Strategija terja davek prav od vsake mišične skupine posebej v zelo kratkem času.

Izvajajte tri do štiri serije, čemur sledi dvominutni počitek.

1. Zamah z ročko

Postavite se v stabilen položaj (stopala v širini ramen), medtem ko v izteg­­nje­­nih rokah v višini ramen držite utež.

Naredite počep, utež pa spustite med noge tako, da se s podlaktjo dotak­­­nete notranje strani stegen. Trup nato dvignite v stoječ po­­ložaj, hkrati pa z ročko zamah­­­nite navzgor tako, da utež konča nad vašo glavo.

Spus­­tite se v čepeči položaj in nadaljujte z naslednjo ponovit­­vijo.

Naredite 10 ponovitev.

Zamah z ročko

2. Počep potisk

Postavite se v stabilen položaj (stopala nekoliko širše od ramen, obrnjena malo navzven), medtem ko v iztegnjenih rokah pred te­­lesom držite večjo utež.

Počepnite, ne da bi se pri tem upog­­nili v pasu, vse dokler se utež ne dotakne tal. Trup nato energično dvignite, hkrati pa utež povlecite proti prsim.

Nadaljujte z dvigom navzgor, tako da utež v zadnji fazi konča nad glavo.

Naredite 10 ponovitev.

Počep potisk

3. Veslanje z zasukom

Postavite se v izpadni korak (leva noga naprej), med­­­­­­tem ko v desni roki držite utež. Nato trup spustite v predklon za položaj veslanje v predklonu, utež pa približajte podlagi.

V naslednji fazi jo povlecite proti prsnemu košu, z ramo pa hkrati rotirajte v desno.

Naredite 10 ponovitev, nato zamenjajte roki in enako ponovite v nasprotno stran.

Veslanje z zasukom

4. Rotacija v pasu

Namestite se v položaj globoki počep, medtem ko v iztegnjenih rokah ob desnem gležnju držite utež.

Trup na­to dvignite, obenem pa ga rotirajte (v iztegnjenih rokah držite utež), tako da utež konča pri nasprotnem uhlju. Položaj za trenutek zadržite, nato se spustite v osnovni položaj.

V vsako stran naredite 10 ponovitev.

Rotacija v pasu

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri