5 položajev joge za blaženje menstrualnih krčev

13. 12. 2018

Preden posežete po protibolečinskih tabletah, preizkusite 5 položajev joge, ki blažijo menstrualne krče. Ker so povsem preprosti, vam ne bodo povzročali težav.

Slika 1/5

Vaje lahko naredite v nizu eno za drugo, pri čemer si vzamite toliko časa, kot ga za določen položaj potrebujete. Niz lahko po potrebi večkrat ponovite, ali pa naredite le katero od vaj, ki vam bo najbolj ustrezala.

Sedenje z dotikanjem stopal

- Začnite sede, zravnajte hrbet in vrat.
- Pokrčite noge in staknite stopala skupaj.
- Roke postavite tik za hrbet (lahko se uprete na prste ali na celo dlan).

Globoko dihajte z zaprtimi očmi in se popolnoma sprostite. Skušajte se čim manj premikati in odmislite skrbi.

profimedia

Preverite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri