S TEMI jogijskimi položaji okrepite zdravje ščitnice!

S TEMI jogijskimi položaji okrepite zdravje ščitnice! (foto: Profimedia) Profimedia
30. 4. 2022

Nepravilno delovanje ščitnice se lahko kaže z različnimi težavami; pridobivanje telesne teže, spremembe v apetitu, prebavne težave... Preverite, kako te težave preprečiti in okrepiti zdravje ščitnice.

Za zdravo delovanje ščitnice je v prvi vrsti pomembno, da poskrbite za zdrav življenjski slog. Izbirajte uravnoteženo in hranilno prehrano ter se izogibajte kajenju in prekomernemu uživanju alkohola.

Za zdravje ščitnice pa lahko dodatno poskrbite tudi z jogo. Preverite, kateri položaji so še posebej priporočljivi.

Sveča

Eden najbolj priljubljenih položajev, ki pripomorejo k zdravju ščitnice. Ker gre za inverzijo, ki stimulira pretok krvi, kar naj bi imelo pozitiven učinek na ščitnico.

Plug

Plug ima približno enak učinek, kakor sveča. Stimulira pretok krvi in tako izboljšuje funkcijo ščitnice.

Mačka-krava

Umirjen in neinvaziven položaj, ki je primeren tudi za začetnike. Poleg ščitnice blagodejno vpliva tudi na hrbtenico, zato je priporočljiv tudi za vse ljudi, ki veliko sedijo.

Kamela

Tudi položaj kamele poskrbi za prijeten razteg telesa in je tako odličen za vse, ki veliko sedijo. Obenem pa kamela stimulira cirkulacijo ter delovanje ščitnice.

Kobra

Kobra poskrbi za nežno stimulacijo ščitnice. Ker položaj ni tako intenziven, kakor ostali, je super izbira tudi za vse, ki se z jogo srečujete prvič.

V kolikor imate kakršnekoli težave, pomisleke ali dvome, se pred pričetkom joge posvetujte z zdravnikom. Pomembno pa je tudi, da poskrbite za pravilno izvedbo položajev, zato je najbolje, da se za začetek odpravite na katero od vodenih vadb joge, kjer vam bodo strokovnjaki znali ustrezno svetovati.