VIDEO: 30-minutno joga raztezanje proti bolečinam v hrbtu

VIDEO: 30-minutno joga raztezanje proti bolečinam v hrbtu (foto: YouTube) YouTube
26. 11. 2018

Ste zakrčeni? Preveč sedite? Premalo telovadite? Kdaj ste nazadnje dobro raztegnili hrbet? Vzemite si čas in naredite te vaje za raztezanje hrbta.

Joga za raztezanje hrbta koristi vsem. Čeprav morda ta trenutek nimate večjih težav.

Po 30 minutah takšnega raztezanja boste občutili razbremenitev, manj bolečin in napetosti v vratu, križu in ramenih, hkrati pa boste poskrbeli za večjo gibčnost hrbtenice.

Po jogi boste tudi manj napeti, tako telesno kot duševno. Poskusite!

Nasvet: čeprav morda ta trenutek nimate težav, si nekajkrat na teden vzemite čas za izvajanje prikazanih vaj.

Oglejte si še video: Top vaje za toniziran zgornji del telesa

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri