7-dnevni izziv: To vam bo olajšalo in polepšalo začetek dneva – in vzame le minuto

Kakšna so po navadi vaša jutra? Jih pozdravljate s širokim nasmehom, pripravljeni na čudovite dogodivščine ali ste zjutraj vedno slabe volje in bi jutra najraje prespali?

7-dnevni izziv: To vam bo olajšalo in polepšalo začetek dneva – in vzame le minuto (foto: Profimedia) Profimedia

Našli smo šest zelo preprostih jutranjih rutin za različne tipe jutranjih ljudi, ki vam lahko olajšalo in polepšajo začetek dneva. Izberite svojo in se jo poskusite držati vsaj teden dni.

In če še niste preverili, kateri tip jutranjega človeka ste ... Potem hitro rešite test, ki ga najdete na povezavi Je jutranja rutina res za vsakogar?

Tako, če ste zdaj pripravljeni, tu je 7-dnevni izziv za fantastičen začetek dneva!

In kar je najboljše, vsaka od rutin vam bo vzela le dobro minuto. Seveda si lahko vzamete tudi več časa, a že ena minuta vsako jutro bo naredila veliko spremembo.

1. Za tiste, ki ne morejo prenehati pritiskati na gumb za dremež:
HIDRIRAJTE SE

Prestavljanje alarma še bolj zmede vaše telo in lahko negativno vpliva na vas in vaše počutje še do štiri ure po tem, ko se končno spravite iz postelje.

Gumb za dremež zamenjajte s kozarcem vode (ki jo lahko seveda tudi obogatite z okusom – limona, ingver …). Vodo lahko pripravite že večer prej, da bo zjutraj na dosegu vaše roke. Dobesedno jo boste lahko spili še z zaprtimi očmi.

2. Za tiste, ki se vedno prebujajo v stresu:
PRAKTICIRAJTE ČUJEČNOST

Ena preprostejših tehnik je denimo čuječnost s tehniko dihanja 4-7-8. To je zelo enostaven način, ki vam bo pomagal, da se boste razbremenili, sprostili in poskrbeli za več pozornosti. .  

Tako gre:

  • Najprej močno izdihnite (kot da želite upihniti svečko)
  • Vdihnite skozi nos, pri čemer vdih traja 4 sekunde.
  • Dih zadržite za sedem sekund.
  • Izdihnite. Izdih naj traja osem sekund.

Ponovite trikrat.

In to lahko naredite že v postelji.

3. Za tiste, ki se prebujajo pripravljeni zavzeti svet:
POIŠČITE MANTRO

Vsi si želimo biti v nečem res dobri in uspešni. Ne glede na to, kakšne so vaše sanje, jutra so popolna za razmišljanje o ambicijah in čas, da se povsem osredotočite na nekaj, kar želite doseči.

Za to lahko uporabite tudi afirmacije oz. mantro. Denimo, že v postelji si recite, dobro opravljam svoje delo in septembra bom … Predstavljajte si, kako bi se počutili, če bi to že dosegli. Zaradi tega boste dan začeli veliko bolj samozavestno.

4. Za tiste, ki dneva ne morejo začeti brez kofeina:
PRED TEM RAZGIBAJTE TELO

Vadba, pa čeprav kratka, ni le zdrava, ampak poskrbi tudi za več energije. V študiji, opravljeni na univerzi Stanford, so kavo zamenjali s 30-sekundo vadbo in opazili povečanje energije ter izboljšanje kognitivnih funkcij.

Vzemite si nekaj časa in poiščite vadbeno rutino, ki vam bo najbolj odgovarjala. Primer, naredite lahko 10 počepov s poskokom, se po hodniku sprehodite v izpadnem koraku, naredite še 15 sklec …

Če pa to ni za vas, poskusite kombinacijo: 30 sekund »sedenja« ob steni in 30 sekund planka. Ali minuta vojaških poskokov.

5. Za tiste, ki dneva nikoli ne načrtujejo vnaprej:
VIZUALIZIRAJTE SVOJ POPOLN DAN

Zgledujte se po profesionalnih športnikih: profesionalni športniki že dolgo ne trenirajo več le svojega telesa, temveč tudi svoj um. Marsikateri športniki naredijo denimo vizualizacijo tekmovanja. In izkazalo se je, da so bili tisti, ki so uporabljali vizualizacijo, uspešnejši od tisti, ki so se osredotočali zgolj na fizičen trening.

Vizualizacija ključnih dogodkov v vašem dnevu, ki potekajo brezhibno – uspešen sestanek, podpis pogodbe, predstavitev … – bo aktivira iste predele v vaših možganih, kot če bi se to dejansko dogajalo. V bistvu vam daje več verjetnosti, da boste pri tem uspeli.

6. Za tiste, ki se prebujajo z občutkom, ki bi ga najlažje opisali z 'meh …':
PRAKTICIRAJTE HVALEŽNOST

Prakticirajte hvaležnost in večji bo občutek sreče. Tako preprosto je. Raziskovalci z univerze v Manchestru so sodelujočim naročili naj vsak dan porabijo nekaj minut in zapišejo tri stvari, za katere so hvaležni. Rezultati so bili presenetljivi: izboljšanje kakovosti spanca in splošnega dobrega počutja pri sodelujočih.

Zato si vsako jutro vzemite minuto in zapišite tri stvari, za katere ste hvaležni. To lahko naredite takoj, ko se prebudite. Kar ne bo le izboljšalo dobrega počutja, temveč bodo pod kontrolo tudi stresorji.

Vsemu temu pa dodajte še dobro mero smeha. Nasmejte se iz srca.

Preverite še: