Kako vpliva kolesarjenje na porabo maščob?

Kako vpliva kolesarjenje na porabo maščob? (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
12. 5. 2014

Lastnost vsake telesne aktivnosti, in sem sodi tudi kolesarjenje, je poraba energije, tako kot pri avtu, ki za delovanje potrebuje bencin.

Vendar pa se organizem na telesno aktivnost tudi drugače prilagodi, kar se ne pozna samo na mišicah, ampak na celotnem sistemu.

Začne se pri možganih, ki skrbijo za živčne impulze, izboljša se prevodnost živčevja, sistem oskrbe mišice s hranili, boljša je oskrba krvi s kisikom itd.

Na zunaj se to lahko pozna po nekoliko bolj čvrstih mišicah. Mišice za svoje delovanje potrebujejo energijo, ki jo dobimo v organizem s hrano. Kadar v organizem vnesemo manj hrane, kot jo potrebuje, telo prisilimo, da jo črpa iz 'zalog'.

Če vnos hrane preveč zmanjšamo, telo preide na 'varčevalni program', kar z drugimi besedami pomeni, da nehate hujšati. Če pa v telo dodamo več hrane, kot jo organizem potrebuje, poleg tega pa ga stimuliramo še s treningi, so to okoliščine, pri katerih telo tvori mišično maso.

Kurjenje maščob torej ni odvisno le od vrste športne aktivnosti, ampak tudi od načina in količine prehrane.

Mito Šinkovec, profesionalni osebni in kondicijski trener

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri