Močnejši trup, boljši rezultat

Za povečanje hitrosti 6 tednov 4-krat na teden izvajajte klasične trebušnjake, izteg trupa, dvig bokov in obrat trupa v položaju za trebušnjake – vse na žogi za aerobiko.  (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
30. 1. 2010

Ni vse v vaših nogah. Po 6-tedenskem treningu za moč trupa so tekači na razdalji 5 kilometrov dosegali tudi do 47 sekund boljše čase, poroča naj­­novejša študija.

Kontrolna skupina, ki omenjenega treninga ni izvajala, je v enakem času v povprečju napredovala le za 17 sekund. Močan trup (trebušne mišice in spodnji del hrbta) pripomore predvsem k izboljšanju telesne drže, to pa vpliva na bolj čvrst in daljši korak ter na večjo frekvenco korakov. Vse to lahko zmanjša utrujenost, dodaja avtor raziskave dr. Kimi Sato.

foto: Shutterstock

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri