Slika 1/3

Napihnjenost je pogost zdravstven problem, ki ga zaradi različnih razlogov doživljamo vsi. Vendar mu verjetno še nikoli niste posvetili toliko pozornosti, da bi ugotovili, zakaj ste napihnjeni, kako se borite proti napihnjenosti, ko nastopi in kaj storiti, da do nje ne bi več prišlo.

KAJ LAHKO POVZROČI NAPIHNJENOST?

Marsikaj. Pri ženskah je na primer pogost dejavnik menstruacija. Teden ali dva pred redno menstruacijo pride napihnjenost, ki jo sprožijo hormosnke spremembe, ki so v tistem času običajne.

Vendar se tokrat osredotočimo na hrano. Najbolj problematični so oligosaharidi, disaharidi, monosaharidi in polioli. Živila, ki jih vsebujejo, so med drugim cvetača, gobe, jabolka in lubenica.

Pozorni bodite tudi na drugo hrano, ki jo jeste vsak dan in opazujte, kako se po njej počutite (na primer mlečni izdelki, mastna hrana, gluten, soja, jajca, meso, česen in fižol).

Morda delate katero od teh napak, ki povzroča napihnjenost:

- prehitro uživanje hrane
- prenajedanje
- premalo vlaknin
- pitje premajhnih količin vode
- preveč stresa
- prevelike količine alkohola

profimedia

Preverite tudi: