15 dejstev o gibanju: hitra hoja je odlična, glasba izboljša rezultate, gibanje upočasni staranje ...

15 dejstev o gibanju: hitra hoja je odlična, glasba izboljša rezultate, gibanje upočasni staranje ... (foto: profimedia) profimedia
6. 2. 2020

Zagotovo se kdaj, ko se mučite, vas pečejo noge in vam piska v pljučih vprašate, zakaj sploh to počnete. Je vredno? Seveda je vredno! Redno gibanje poleg zdravstvenih in estetskih pozitivnih posledic prinese še kup odličnih stvari. Na primer, na tekočem boste z novo glasbo, bolj učinkoviti v službi in vaš spanec bo trden kot še nikoli. 

  • Pri hitri hoji na isti razdalji porabimo skoraj enako količino energije (kalorij) kot pri teku. In morda vam bo ta manj mučna kot tek, odlična pa je tudi kombinacija obojega. 
profimedia
  • Ob poslušanju dobre vam všečne glasbe lahko izboljšate vadbo za 15 odstotkov, predvsem vam zna poskočna glasba dvigniti tempo.

  • Z redno vadbo na primer trikrat tedensko po 45 minut lahko upočasnite proces znakov staranja.
profimedia
  • Redna vadba izboljšuje imunski sistem in posledica tega je, da ste manj bolni.

  • Če ste redno športno aktivni, bo boljši tudi spanec.

  • Ljudje, ki so športno aktivni 7 ur tedensko, imajo kar 40 odstotkov večje možnosti, da dočakajo visoko starost kot pa tisti, ki so aktivni manj kot pol ure na teden.
profimedia
  • Plavanje je odlična športna aktivnost, ker pri njem delate tako na telesni pripravljenosti kot na moči.

unsplash

  • Ljudje za časa življenja nismo nikoli preveč stari, da ne bi mogli začeti s športno vadbo.

  • Ljudje, ki niso športno aktivni, lahko do 65 leta starosti izgubijo do 80 odstotkov mišične moči.

  • Pozitivne učinke vadbe čutijo tudi vaši možgani, saj se ob telesni aktivnosti kopiči več serotonina v možganih. To vam izboljšuje miselno jasnost, predvsem sposobnost daljše koncentracije bo občutno boljša.
profimedia
  • Športna aktivnost človeka sprošča in posledično zmanjšuje njegov stres.

  • Pri starejših ljudeh športna vadba (predvsem vaje za moč) zmanjšuje tveganje za nastanek osteoporoze.

Preberite še: Gozdna kopel: blagodejni učinki japonskega šinrin-jokuja

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri