Osebna trenerka o tem, kako učinkovito oblikovati zadnjico

Osebna trenerka o tem, kako učinkovito oblikovati zadnjico (foto: Profimedia) Profimedia
20. 5. 2022 Promocijsko sporočilo

Osebna trenerka nam je zaupala, kako najbolj učinkovito oblikovati zadnjico ter katerim napakam se moramo izogibati.

Oblikovana zadnjica je v zadnjih letih postala pravi trend, zaradi česar danes najdemo že pravo poplavo informacij v zvezi z vadbo, prehrano ter ostalimi triki za uspešno oblikovanje. Ravno zaradi številnih informacij pa včasih kar težko vemo, kaj je res in kaj ne. 

Pogovarjali smo se z Laro Bogdanovič, osebno trenerko, ki se ukvarja predvsem z oblikovanjem zadnjice. Lara nam je zaupala, kako priti do popolno oblikovane zadnjice in katerim napakam se moramo izogibati.

Ključna je aktivacija mišic

Kot že omenjeno, je danes na spletu že ogromno vaj, ki naj bi oblikovale zadnjico. A žal te vaje ne delujejo na vse enako. "V resnici je mišice zadnjice zelo težko targetirati, veliko pa je odvisno od same konstitucije telesa. Pomembno je, da pred samo vadbo mišice zadnjice aktivirate, šele nato pa se lotite zahtevnejših vaj," pravi Lara.

Fitnes ali vaje doma?

Laro smo povprašali tudi o tem, kaj je bolj smiselno za oblikovanje zadnjice: vadba v fitnesu ali doma? Povedala je, da so sicer na začetku tudi vaje doma lahko dobre in učinkovite, v kolikor se seveda pravilno izvajajo. Za večje rezultate pa svetuje, da obiščete fitnes, saj si tam lažje zagotovite težje obremenitve in tako tudi večje rezultate. Vsaj na začetku pa je priporočljivo tudi, da si pri vadbi pomagate z osebnim trenerjem, ki vam bo svetoval pri izbiri ter pravilni izvedbi vaj.

Lahko treniramo samo zadnjico?

Ob vadbah, ki vključujejo samo zadnjico, se pogosto pojavi dvom; kaj to pomeni za telo? Lahko res treniramo samo in izključno mišice zadnjice? Sicer tudi z vajami za zadnjico zraven delajo tudi druge mišice, a Lara vseeno priporoča, da nekaj treningov posvetimo tudi ostalim delom telesa. "Tudi, če si želite trenirati samo zadnjico, je priporočljivo, da vsaj enkrat tedensko opravite tudi trening, namenjen drugim delom telesa," je povedala.

Ne pozabite na prehrano

Prehrano je potrebno prilagoditi glede na rezultate, ki jih želite doseči. Lara pa je poudarila predvsem pomen beljakovin. "Ne glede na to, če si želite povečati mišično maso ali izgubiti odvečno maščobo je pomembno, da poskrbite za zadosten vnos beljakovin. Sama zaužijem približno 3 g beljakovin na kg telesne mase. Po tej računici bi mogla torej oseba, težka 50 kg, zaužiti 150 g beljakovin dnevno." 

Med živili, ki bi jih priporočala, je Lara navedla ovsene kosmiče, obenem pa je omenila, da lahko z enostavnimi zamenjavami lahko pripomoremo k bolj kvalitetni prehrani. "Bele testenine lahko denimo enostavno zamenjamo s polnozrnatimi in tako dobimo bolj hranljiv obrok. Majhne spremembe se na dolgi rok zelo poznajo," je opomnila. 

Živila, ki jih Lara odsvetuje pa so živila z visoko vsebnostjo maščob ter živila z visokim glikemičnim indeksom; to so denimo živila iz bele moke ali sladkarije.

Katerim napakam se izogibati pri oblikovanju zadnjice?

Lara je tudi sama na začetku svoje fitnes poti počela kar nekaj napak. Danes, ko ima že dovolj znanja, odkrito pove, da se je na začetku lotila celotne zadeve narobe. "Največja težava je bila v tem, da sem imela precej intenzivne treninge, nisem pa poskrbela za ustrezno prehrano. Svojemu telesu nisem zagotovila dovolj hranil in posledično tudi nisem mogla doseči želenih rezultatov," priznava.

Ravno zaradi svojih napak Lara toplo svetuje, da se na začetku posvetujete z osebnim trenerjem. Ta vam bo svetoval glede samih vaj, pa tudi ustrezne prehrane, ki vas bo pripeljala do želenih rezultatov.

Oblikovanje zadnjice v AlfaGym

Da bi dosegli želene rezultate je pomembno, da svojo vadbo prilagodite svojim ciljem. Najbolje je, da obiščete fitnes, kjer vam bo usposobljen osebni trener pomagal pri načrtovanju svoje vadbe in prehrane. V fitnesu AlfaGym imajo v ekipi številne vrhunske trenerje, ki vam bodo s svojim znanjem pomagali pri doseganju ciljev. Med njimi je tudi Lara, ki se osredotoča predvsem na oblikovanje zadnjice.

Pri AlfaGym-u imajo trenutno izjemno akcijo, pri kateri ob nakupu 2 mesecev vadnine prejmete brezplačno še dodatna 2 meseca. Izkoristite tudi vi to edinstveno priložnost, naredite nekaj dobrega zase in se udeležite vrhunskih vadb.

Več o ponudbi si lahko preberete tukaj.