TO so IZGOVORI, ki jih največkrat uporabimo, ko se nam ne ljubi telovaditi

28. 2. 2021

Kako se sami sebi opravičite takrat, ko se vam ne ljubi telovaditi?

Slika 1/4

MED VADBO SE DOLGOČASIM

Pri tem izgovoru morate podrobno pogledati, kakšno vrsto vadbe izvajate in kako težka je. 

Morda se vaje pogosto ponavljajo ali obiskujete vedno isti hrib in ste naveličani vsega. Potem začnite načrtovati bolj raznolike vaje za vse dele telesa in raziščite Slovenijo preko izletov. 

Možno je tudi, da izbirate prelahke treninge, ki vam ne predstavljajo izziva. Saj veste, kaj storiti v tem primeru: povečajte hitrost, vzemite v roke uteži, izvajajte težje različice vaj ... In pri vsem še vedno pazite na izvedbo.

Profimedia

PREVEČ SEM ZAPOSLEN/A

Če ste se pri katerem drugem izgovoru pohvalili, da ga ne uporabljate, morate pri tem priznati krivdo. Verjetno ni človeka, ki ne bi kdaj rekel, da nima časa za telovadbo. Urniki so res natrpani, a kaj zares hočemo povedati s tem? Pravzaprav sebi (in drugim) razložimo, da bi seveda telovadili, ko bi le imeli čas. Zato si ne rabimo priznati, da se nam preprosto ne ljubi. 

Pomislite: je vaš urnik res vseh 7 dni v tednu tako zaseden, da si ne morete vzeti ene ure za vadbo, ali vsaj 15 minut za HIIT vadbo? Ali pa za nekaj počepov, raztezne vaje, pozdrav soncu ... Čas je, če ga želite najti. 

VADBE SO DRAGE

Pred plačilom vadbe je potrebno plačati račune, kupiti hrano in si še kaj privoščiti, kajne? Vse to je povsem razumljivo. Ne drži pa, da je vsaka vadba predraga. Mogoče ima visoko ceno tista telovadnica, v katero želite hoditi, če pa malce raziščete po spletu, najdete veliko cenejših in dostopnejših opcij. 

Na voljo je tudi malo morje povsem brezplačnih vadb, pri čemer pazite, da boste vaje prilagodili vaši fizični pripravljenosti in jih izvajali pravilno. 

MED VADBO SE DOLGOČASIM

Pri tem izgovoru morate podrobno pogledati, kakšno vrsto vadbe izvajate in kako težka je. 

Morda se vaje pogosto ponavljajo ali obiskujete vedno isti hrib in ste naveličani vsega. Potem začnite načrtovati bolj raznolike vaje za vse dele telesa in raziščite Slovenijo preko izletov. 

Možno je tudi, da izbirate prelahke treninge, ki vam ne predstavljajo izziva. Saj veste, kaj storiti v tem primeru: povečajte hitrost, vzemite v roke uteži, izvajajte težje različice vaj ... In pri vsem še vedno pazite na izvedbo.

NERODNO MI JE PRED DRUGIMI 

To še posebej velja, ko gre za vadbo v telovadnici, skupinske vadbe ali tek zunaj ... Naj vam razkrijemo skrivnost: po vsej verjetnosti vas nihče ne bo zares opazil in si mislil vsega, kar si sami mislite o sebi. Samo pomislite, koliko mimoidočih si sami zapomnite na sprehodu? Verjetno nikogar, če pa že srečate tekača, vas verjetno prešine pozitivna misel. 

Ker ne moremo zgraditi samozavesti kar čez noč, lahko začnete tako, da telovadite doma. Umaknite pohištvo in poiščite spletne vadbe. Dobro pa je, da imate v prostoru ogledalo, s katerim boste lahko nadzirali svojo držo.