16-minutni trening za celo telo (ki ga lahko izvajajo tudi začetniki)

16-minutni trening za celo telo (ki ga lahko izvajajo tudi začetniki) (foto: Profimedia) Profimedia
19. 1. 2019

Brez nepotrebnega kompliciranja ali posebne opreme – le 4 klasične, toda učinkovite vaje, ki jih boste brez težav vključili v vadbeno rutino in trening naredili tudi doma.

16-minutni trening vključuje:
  • sklece,
  • počep,
  • desko na komolcih in
  • preskakovanje kolebnice.

Z vajami boste krepili tako zgornji in spodnji del telesa kot tudi jedro, hkrati pa trening vključuje tudi kardio, s čimer boste poskrbeli za boljšo vzdržljivost – vse sestavine za učinkovit trening torej. Če nimate kolebnice, poskakujte na mestu brez te.

Pripravite uro

Naredite 4 kroge, vsak traja 4 minute in za vsako vajo porabite eno minuto.

0-60 sekund: naredite 15 sklec, nato počivajte, dokler se ne izteče čas. Ko ura odšteje 60 sekund, nadaljujte z naslednjo vajo.

1-2 minuti: naredite 15 počepov, nato počivajte dokler se ne izteče čas.

2-3 minute: 30 sekund držite desko na komolcih. Nato sledi počitek, dokler se ne izteče čas.

3-4 minute: 30 sekund preskakujte kolebnico. Počivajte.

Ponovite še trikrat.

Nasvet

Če ste bolje pripravljeni, vam 15 sklec in počepov v minuti verjetno ne bo predstavljalo posebnega izziva. Vključite lahko več ponovitev oz. podaljšate čas ali pri treningu uporabite uteži. Vaje lahko tudi prilagodite: pri deski, na primer, dvignite levo roko in desno nogo in nato zamenjajte, počep izvajajte z utežmi ali na eni nogi ... Vam je še prelahko? Prebrskajte med našimi preostalimi treningi v rubriki Fitnes.

Če ste popolni začetnik, začnite z manj ponovitvami. 8 do 10 oz. 20 sekund za vajo deska in preskakovanje kolebnice. Namesto kolebnice lahko tudi stopate na klop.

Poskusite tudi: 5-minutni kardio trening za trebušne mišice (video)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri