4 odlične vaje za moč za ženske po 50. letu starosti

30. 12. 2019

Ženske izgubijo približno 5 % mišične mase v enem desetletju. Postopek se prične po 30. letu, po 65 letu pa odstotki še narastejo. Zato poskrbite, da boste fit tudi po 50 letu. 

Slika 1/4

SUPERMAN

Vaja vam bo pomagala odpreti boke in ramena, poleg tega pa je odlična za krepitev hrbta in mišice, ki jo vsak dan uporabljate za premikanje (vodi tudi premik trupa, zadnjice, ramen ...) Izvedete pa jo tako:

Postavite se na vse štiri, pri čemer naj bodo kolena natanko nad boki, dlani pa pod rameni.
Ko ste pripravljeni, dvignite desno nogo in levo roko, zadržite za trenutek, potem pokrčite koleno h komolcu in nazaj v prvoten položaj.
Zamenjajte roke in noge ter ponovite. Ko izvedete vajo na obeh straneh, ste naredili eno ponovitev.

Naredite med 10 do 15 ponovitev, odvisno od vaše fizične pripravljenosti. To velja tudi za vse naslednje vaje.

*Vaje za moč zmanjšajo možnost, da vas bo zadela kap.

profimedia

Preverite še Hitra hoja je lahko odličen trening ali pa Vsakič, ko se vrnemo iz gora, smo bogatejši

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri