VIDEO: Vadba, s katero boste lažje kontrolirali napade lakote

VIDEO: Vadba, s katero boste lažje kontrolirali napade lakote (foto: Profimedia) Profimedia
19. 7. 2016

Z vadbo ne pokurimo le kalorij, s pomočjo te tudi lažje preprečimo nenadne napade lakote, pravijo raziskovalci. Vadba namreč vpliva na sproščanje hormonov, ki uravnavajo apetit. Poskusite naslednji trening, ki ga je pripravila priznana fitnes trenerka Jessica Matthews.

Lahko je zelo intenziven (odvisno od vaše fizične pripravljenosti), a prav nič dolgočasen. Dodatne opreme ne potrebujete, le dobro voljo, nekaj prostora in blazino, na kateri boste izvajali naslednje vaje:

  1. Creepy Crawlers. Izziv za jedro, pa tudi vašo vzdržljivost.
  2. Revers Jack Sumo Squats. Z vajo izzovete mišice celega telesa.
  3. Plank Up and Open. Trenirate zgornji del telesa in jedro.
  4. Plyo Toe Tap Lunges. Vaja za spodnji del telesa.
  5. Tick Tock Planks.

Navodila: vsako vajo izvajajte 40 sekund. Sledi 20-sekundna pavza, nato nadaljujte z naslednjo vajo. Ko naredite vseh pet vaj, je čas za minuten odmor. Nato vse skupaj ponovite še 1- do 2-krat.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri