5 napak, ki jih pogosto počnemo med hujšanjem (in škodujejo zdravju)

25. 3. 2018

Ko pazite na vsak kilogram in grižljaj, ki ga nesete v usta, nikar ne izničite truda s temi napakami. Izognite se jim tudi, ko dosežete idealno postavo, saj škodujejo zdravju in vas bodo hitro vrnile na stara pota.

Slika 1/5

“Po napornem treningu lahko več pojem.”

Drži, da morate po treningu obnoviti zaloge hranil in energije, ki jo porabite, a ne z brezglavim prenajedanjem. Da se boste izognili takšnim težavam, si obrok za po vadbi pripravite vnaprej ali skrbno načrtujte, kaj boste jedli (če priprava ni mogoča). Stremite k hrani, bogati z beljakovinami in ne pozabite tudi na zadostno količino vode (tudi če ste jo spili že med treningom).

profimedia

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri