Tek zmanjšuje apetit

Tek zmanjšuje apetit (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
12. 10. 2012

Tako kot pri večini športov, je tudi pri teku najtežji prvi korak. Morda vas bo spodbudilo dejstvo, da tek spodbuja presnavljanje maščob, poleg tega pa lahko še dve uri po teku povsem naravno brzdate apetit.

Dobri razlogi za tek

Prvi je zdravje, drugi privlačna postava. Tek je vzdržljivostni šport - pomaga pri preprečevanju bolezni, ščiti krvožilje, krepi srčno-žilni sistem in vzdržuje zdravo kri in celice.

S treningom se razgrajuje tudi telesna maščoba in tako lahko uspešno zmanjšate ter nadzorujete telesno težo, poleg tega pa boste okrepili tudi mišice.

40 minut treninga je dovolj

Telo se ob načrtnem vzdržljivostnem treningu hitro nauči preklapljanja na pridobivanje energije iz maščobnih zalog. Že 40 minutni zmerni tek bo spodbudil presnavljanje maščob. Pri treniranih športnikih se to zgodi nekoliko hitreje, po približno 15 - 30 minutah.

Po tem času začne telo intenzivno porabljati maščobne zaloge. Celo do dve uri po treningu je presnova oz. pridobivanje energije iz maščobnih zalog v popolnem teku.

Vsekakor je potrebno tudi po treningu pravilno ravnanje. Pijače in živila, ki vsebujejo sladkor, takoj zavrejo presnovo. Namesto tega pojejte kakšno malenkost, na primer banano, da boste preprečili volčjo lakoto.

Tek je torej idealna metoda za reduciranje čezmerne teže in telesne maščobe na zdrav način.

Vir: Tek: do moči korak za korakom