Vaje za moč za tekače

20. 4. 2018

Čeprav veliko tekačev nerado opravi še kakšen trening za moč, so ti nujno potrebni za napredek. Z vajami boste izboljšali hitrost in vzdržljivost, kar boste kmalu opazili pri boljših rezultatih.

Slika 1/4

1. Skok na škatlo

Pripravite škatlo ali drugo visoko podlago, ki jo najdete v fitnesu (prilagodite jo svoji višini ali se o tem posvetujte s trenerjem).

Začnite v položaju za počep. Ko ste pripravljeni, se odrinite in skočite na škatlo tako, da pristanete v enakem položaju. Zravnajte se in skočite s škatle. Naredite 10 poskokov in ponovitve prilagodite glede na svojo fizično pripravljenost.

2. Visok poskok

Stojte zravnano. Ko ste pripravljeni, se odrinite in med skokom kolena potisnite čim bližje prsnemu košu. Naredite 10 visokih poskokov na mestu.

profimedia

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri