Slovenci so nori na te izdelke iz Lidla, za njimi pa stoji presenetljivo ime.
Diskontne verige že dolgo niso več namenjene zgolj nakupu osnovnih živil. Tudi na področju kozmetike uspešno konkurirajo uveljavljenim blagovnim znamkam – to dokazuje tudi Lidl s svojo kozmetično linijo Cien, ki jo dobro poznajo tudi slovenski potrošniki.
Cien ni le cenovno ugodna alternativa. Njeni izdelki redno dosegajo visoke ocene na neodvisnih testiranjih kakovosti, med katerimi izstopajo tudi testi prestižne nemške potrošniške revije Öko-Test. Ta je znana po izjemno strogih merilih, ki pogosto presegajo zakonske zahteve. V preteklosti so tako kar dva Cienova roll-on dezodoranta, “Pure Freshness 48h” in “Nature Bio-Citrus”, prejela oceno "zelo dobro" zaradi kakovostnih sestavin brez škodljivih kemikalij.
Tudi na področju nege las se Cien ne pusti ugnati. Leta 2021 so njihovi šamponi, med njimi "Tag für Tag Frucht/Vitamin", na testu gladko pometli z marsikatero dražjo konkurenco in prejeli skupno oceno 1,9.
Ime "Cien" v španščini pomeni "sto", kar pojasnjuje tudi Lidlov predstavnik: "Blagovna znamka simbolizira stoodstotno kakovost, čistočo in lepoto." Prve izdelke so v Lidlu na trg poslali že leta 1982, danes pa blagovna znamka vključuje tudi naravno kozmetiko pod linijo Cien Nature.
Izdelke sicer ne proizvaja Lidl sam, temveč nemško družinsko podjetje Dalli iz Stolberga, ki kozmetiko izdeluje tudi za druge znane blagovne znamke, kot sta Balea (DM) in Tandil (Aldi). Z več kot 2.000 zaposlenimi in več kot 175-letno tradicijo je Dalli eden pomembnejših igralcev v evropski kozmetični industriji.
Tako se znova potrjuje, da kakovost ni nujno odvisna od visoke cene. Lidlova kozmetika Cien ponuja razmerje med ceno in kakovostjo, ki ga prepoznavajo tako potrošniki kot tudi neodvisne institucije. Morda je čas, da zamenjate stekleničko kreme ali šampona in poskusite nekaj, kar vaši denarnici – in zdravju – ne bo škodovalo.