Prepričani smo, da poznate pečat Izbran produkt, ki že leta omogoča vpoglede v mnenja kupcev, kar veliko pripomore k boljšemu odnosu s trgovci. K zadovoljstvu na obeh straneh. Zdaj pa je Pečat pridobil še inovativno aplikacijo, ki vse skupaj še olajša. Povejte svoje mnenje, pomagajte trgovcem in dobili boste 100-odstotno povrnjeno kupnino!
Letošnja novost je zmogljivo orodje, ki trgovcem, proizvajalcem in oglaševalcem nudi vpogled v odločitve in mnenja kupcev o izdelkih, kar je seveda win-win situacija. Kupci lahko tako dobimo tisto, česar si res želimo.
Gre za aplikacijo za testiranje treetz, ki je ultimativni način vpogleda v mnenje kupcev: merjenje in vrednotenje privlačnosti in zadovoljstva z izdelkom pri realnih kupcih in v realni situaciji nakupovanja.
In, kar je še posebej dobrodošlo za dober odnos med kupci in trgovci: trgovcem omogoča interakcije s kupci na mobilnih napravah in po spletu. To pomeni še več izboljšav, ki jih imajo zaradi povratnih informacij možnost izpeljati trgovci. Šele ko jim nekdo pove mnenje o njihovem izdelku, lahko o tem seveda razmislijo in ukrepajo, če je treba.
V osnovi pa trgovci in proizvajalci pa tudi oglaševalci s pomočjo te inovativne aplikacije dobijo vpogled v svoje ključne demografske kategorije. Katera je torej njihova ciljna skupina kupcev oz. katere so njihove skupne lastnosti, kot so starost, spol, lokacija bivališča, poklic, hobiji ... To jim pomaga bolje razumeti, kaj njihove stranke cenijo in iščejo ter česa si še želijo, tako pa se lahko bolje osredotočijo na lastne marketinške poteze in glede na svojo ciljno publiko ves čas izboljšujejo tudi artikle, če je to seveda potrebno.
In še ena novost letos, ko govorimo o pečatu Izbran produkt
Pečat Izbran produkt/znamka/trgovina se je skozi leta izkazal kot odlična rešitev tako za produkte in blagovne znamke kot za trgovine in oglaševanje, letošnjo edicijo pa so ob inovativni aplikaciji za testiranje treetz pospremili še z zbirko novosti, trendov in raziskav, ki želi čim bolj povezati trgovce s potrošniki.
Zbirka lokalnih in globalnih trendov, novosti v industriji in tudi statistik v povzetku ugotavlja, da odnos trgovec-kupec danes v središče vsekakor postavlja potrošnika ter da je vse bolj odvisen tudi od digitalnega povezovanja s poudarkom na maloprodajnih medijih.
V preteklosti so tržno ponudbo narekovali trgovci, danes pa povpraševanje in izbiro narekujejo potrošniki, ki poganjajo trg. Ob tem je jasno, da so blagovne znamke zaradi družbenih medijev vse bolj transparentno na očeh potrošnikov, zato se morajo razvijati ter postati tudi bolj pregledne, sledljive in trajnostne.
Nekatere ugotovitve iz zbirke dejstev:
• Inovativna raziskava blagovne znamke Pečat med drugim ugotavlja, da so letos v večini evropskih držav kupci manj osredotočeni na varčevanje pri nakupih, kot so bili leta 2023, ker se je inflacija upočasnila.
• V primerjavi z letom 2019 so bile marže v letu 2023 nižje tako za trgovce kot za FMCG podjetja.
• Kar zadeva trajnost in vzdržnost blagovnih znamk, je bil dosežen napredek, a je pred nami še dolga pot.
• Maloprodajni mediji še naprej rastejo – objave ter promocijska sporočila v vseh oblikah in različicah napovedujejo še bolj pospešeno rast.
• Pričakuje se, da bo vse bolj rasla tudi spletna dostava živil in obrokov.