Pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva LETOS so ...

27. 5. 2025
Pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva LETOS so ... (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Že 12. leto zaporedoma je uredništvu Cosmopolitana pod okriljem projekta Hud Job pri ustvarjanju medijskih vsebin na pomoč priskočila trojica vsestranskih in kreativnih pripravnic, ki jih bodo pri tem podprli pokrovitelji projekta.  

To leto so vlogo pomočnic prevzele Anja Kadič, Urška Jurajevčič in Anastasia Jovanović, ki bodo s svojo vsestranskostjo, inovativnostjo in potencialom pripomogle k ustvarjanju medijskih vsebin. Med soustvarjanjem vsebin za revijo Cosmopolitan in multimedijske vsebine na spletni strani, TikTok in Instagram profilu Cosmopolitan bodo snovale domiselne tematike, ki bodo pritegnile naše bralce in sledilce.

Na spletnem mestu www.cosmopolitan.si/hudjob lahko slediš dogajanju, prigodam in izzivom naših treh nadobudnih deklet, ki jih pri ustvarjanju v sklopu pripravništva podpirajo pokrovitelji projekta.

3 pokrovitelji, brez katerih #HudJob12 ne bi bil, kar je ...

Telemach

Telemach Slovenija podpira projekt Hud Job že šesto leto zaporedoma. Kot eden največjih telekomunikacijskih operaterjev pri nas namreč ponuja storitve, ki so mladim zelo blizu, poleg tega pa se podjetje tudi na splošno veliko usmerja k mladim – v nadaljevanju vam povemo več o njihovem projektu Job Lab.

Kaj so nam ob sprejetju podporništva povedali pri Telemachu?

»Pri Telemachu verjamemo v moč mladih talentov in to, da izkušnje iz prve roke lahko odločilno oblikujejo njihovo poklicno pot. Projekt Hud Job že vrsto let podpira razvoj kreativnosti, digitalnih veščin in profesionalnega pristopa pri mladih ustvarjalcih – vrednote, ki jih cenimo tudi pri nas. Z veseljem podpiramo okolje, kjer mladi dobijo priložnost za rast, se povežejo z medijskim svetom in pokažejo, kaj znajo.«

Aprilsko muhasto vreme se nadaljuje tudi konec maja

In zakaj smo pri Cosmopolitanu veseli, da je prav Telemach podpornik projekta?

Ker v podjetju veliko pozornosti namenjajo prav mladim. Omenili smo že Telemachov projekt Job Lab. Gre za družbeno odgovoren projekt, ki ga podjetje v tem šolskem letu izvaja že tretje leto zaporedoma. Pobuda je namenjena dijakom srednjih šol, opremlja pa jih s ključnimi znanji in veščinami za uspešen vstop na trg dela – od tehničnih znanj do mehkih veščin, kot so učinkovito komuniciranje in samozavesten nastop pred delodajalci. Letos je bil projekt izveden na treh srednjih šolah, kjer so bile organizirane delavnice, hekaton in študijski obiski. 

Pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva LETOS so ...
Telemach

Pri Telemachu so zelo pozorni do vseh svojih zaposlenih, njihova pozornost pa vključuje vse od fizičnega dobrega počutja – s sadjem v pisarni, delavnicami zdrave prehrane, brezplačnim fitnesom, jutranjo jogo in funkcionalne vadbe v podjetju – do skrbi za psihično dobro počutje – z anonimno psihološko pomočjo, delavnicami za motivacijo, delavnicami spoprijemanja s stresom v vsakdanjih situacijah, brezplačnim kolektivnim nezgodnim zavarovanjem.

Pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva LETOS so ...
Telemach

Zavarovalnica Triglav

Zavarovalnica Triglav je že od vsega začetka zvest podpornik projekta Hud Job. Na to smo pri Cosmopolitanu nadvse ponosni, saj se Zavarovalnica Triglav lahko pohvali s posluhom za mlade, ki strumno korakajo odraslosti naproti, in skrbno bdi nad njimi in njihovimi življenjskimi preizkušnjami.

Kaj so nam ob sprejetju podporništva povedali pri Zavarovalnici Triglav?

»V Zavarovalnici Triglav smo prepričani, da je v mladih neskončen potencial. Zato podpiramo mlade posameznike, da bodo uresničili svoje sanje in dosegli zastavljene cilje, tako skozi akcijo Hud Job, katere partner smo, kot v okviru lastnih projektov. Zavarovalnico Triglav želimo približati mladim prek različnih platform, zato v središče postavljamo njim prijazne ter zanimive teme (študentske nasvete, kreativne delavnice in kot potencialni delodajalec možnosti študentskega dela in strokovnih praks). Mladim zares privoščimo, da se odločijo za prave stvari in počnejo tisto, v čemer bodo uživali in bodo lahko uspešni.«

In zakaj smo pri Cosmopolitanu veseli, da je prav Zavarovalnica Triglav podpornik projekta?

Ker Zavarovalnica Triglav ves čas bdi nad mladimi. Ponuja jim veliko možnosti za sodelovanje in povezovanje ter spodbuja tako njihovo zaposlovanje kot karierni razvoj. Za mlade in ambiciozne študente na primer razpisujejo štipendije v skladu s poslovno strategijo, podpirajo študente tistih študijskih smeri, ki jih bodo glede na kadrovske potrebe v prihodnosti potrebovali. Omogočajo jim tudi opravljanje študijske prakse.

Ogromno pa se osredotočajo tudi na finančno opismenjevanje, kar je dandanes zelo pomembno, če želimo kakovostno preživeti čas svojega življenja. Prepričani so, da moramo tudi mlade čim prej finančno izobraziti. 

McDonald's

Hudjobovke bodo letos prvič imele tudi podporo McDonald'sa. To Cosmopolitanu veliko pomeni, kajti to je podjetje, ki mladim ponuja veliko priložnosti in razume njihove prve korake v svet kariere.

Kaj so nam ob sprejetju podporništva povedali pri McDonald'su?

»Verjamemo v ustvarjanje priložnosti, ki omogočajo razvoj karierne poti že v zgodnjih fazah zaposlitve. Zato nas je ta projekt s svojo vsebino hitro pritegnil. Razumemo ga kot odlično platformo za povezovanje z generacijo Z, ki vstopa na trg dela. Sodelovanje v letošnji ediciji, ki je usmerjena v prikaz poklicev pri sponzorjih in produkcijo sodobnih vsebin na družbenih omrežjih, nam omogoča, da predstavimo dinamiko dela v McDonald’su na privlačen, avtentičen in ciljni publiki prilagojen način.«

In zakaj smo pri Cosmopolitanu veseli, da je prav McDonald's podpornik projekta?

V McDonald’su Slovenija je zaposlenih že okrog 2.100 ljudi različnih starosti, različnih ozadij in ambicij, med katerimi je največ mladih. Gre torej za podjetje, ki mladim nudi ogromno možnosti za zaposlovanje ter tudi priložnosti za razvoj in rast njihove zgodnje karierne poti.

Pokrovitelji najbolj HUDEGA pripravništva LETOS so ...
McDonald's