V začetku maja se je pričela nova sezona Mastercard® Športne akademije. Letos poteka že peta izvedba akademije, ki nudi podporo in ozaveščanje mladih športnikov na šestih pomembnih temeljih: fitnes & športna prehrana, športna psihologija, fizioterapija in kineziologija (dodana diagnostika), moj prvi posel, družbena omrežja (osebna športna znamka) ter povezovanje z vrhunskimi športniki. Pomemben del akademije so tudi delavnice v živo. Zadnjo nedeljo v maju smo izvedli uvodni, spoznavni dogodek, ki je presegel vsa pričakovanja.
Robert Stojković, vodja Mastercard Športne akademije: "Z ekipo organizatorjev si vsako leto želimo nadgraditi celotno znanje, ki ga nudimo športnikom. Letos smo se tako odločili, da damo še večji poudarek na delavnice v živo. Prva delavnica je tako bila odlična priložnost, da se prvič vidimo tudi v živo in da mladi spoznajo koncept dela znotraj programa Mastercard Športne akademije. Menim, da so s prve delavnice odnesli zares ogromno. Pripravili smo jim kakovostna predavanja in sodelovanja na treh postajah: 1. Moj prvi intervju, 2. Moj prvi posel, 3. Foto kotiček. Za poslastico smo za letošnjo generacijo pripravili tudi sproščeni mini live podcast z vrhunskim športnikom, Rokom Zaponškom. S tem smo na najboljši možni način zaključili s prvo delavnico. Sedaj je na mladih, da predana znanja absorbirajo, procesirajo in uporabijo tudi v praksi. Ker gre za skupino isto mislečih športnikov, ki so željni razvoja in napredka, so delavnice natanko tisto, kar potrebujejo, da lahko naredijo kakšen korak naprej k svojim ciljem."
Prvo postajo, Moj prvi intervju je vodil Damir Battisti, vodja poslovnih programov na Športni agenciji Proelium. Kot uvod v prvo postajo je svoje znanje in izkušnje na področju športnega novinarstva ter dajanju športnih intervjujev predal dirketor Športne agencije Proelium, Jan Ternjak, ki je v preteklosti vrsto let delal v medijih kot športni novinar in urednik. Namen je bil pravilna usmeritev mladih športnikov na področju, v katerem se slej kot prej znajde vsak mladi športnik, ki tekmuje znotraj svoj športne panoge. Tako je imela generacija 2024 možnost stopiti iz cone udobja ter pridobiti nekaj ključnih znanj na področju, ki je neposredno povezano s športom.
"Za nami je uvodna delavnica. Letošnji člani akademije so zelo zavzeti in željni novega znanja, kar me res veseli. Veliko je vprašanj, veliko želje, kaže se veliko truda. Zdi se mi, da bo letos tudi izjemna borba za vse nagrade, sponzorstva in štipendijo. Res se veselim spremljanja napredka in rasti športnikov znotraj akademije," razlaga Ternjak.
Naslednja postaja je bila v sklopu stebra Moj prvi posel. Na tem področju je nova generacija Mastercard Športne akademije razvijala svojo inovativnost in kreativnost pri ustvarjanju vsebin za znamko Bags&More. Na tem mestu se zahvaljujemo podjetju za zaupanje in sodelovanje. Vodja postaje na prvi delavnici ter vodja marketinga na Športni agenciji Proelium, Vid Štuhec, je ob predaji ključnih znanj ter izkušenj na tem področju pomagal pri ustvarjanju vsebin, ki jih bodo športniki lahko uporabili pri svoji prvi nalogi v sklopu tega temelja.
Tretja postaja na delavnici v živo je bila namenjena profesionalnim športnim fotografijam. To je bila odlična priložnost za vse člane nove generacije Mastercard Športne akademije, da predstavijo širši publiki svoje športne panoge skozi fotografski objektiv. Dogajanje na tej postaji je bilo zabavno, prav tako pa je bila to odlična priložnost, da se mladi športniki med seboj boljše spoznajo.
Zaključni del delavnice je bil rezerviran za motivacijski pogovor in mini podcast v živo z vrhunskim športnikom, rokometnim vratarjem Rokom Zaponškom. Rok je mladim športnikom odkrito zaupal svoje izkušnje na poti do vrhunskega športa. Govorili smo tudi o pomembnosti vrednot in majhnih stvareh, ki so ključne za doseganje zastavljenih ciljev. Roku se zahvaljujemo za njegov čas in predajo izkušenj mladim športnikom, ki si želijo postati boljša različica sebe.
V letošnji sezoni nas čakajo še tri delavnice v živo. Naslednja bo na vrsti septembra v Ljubljani.