30-dnevni izziv dobrega počutja

30-dnevni izziv dobrega počutja (foto: Profimedia) Profimedia
23. 7. 2018

Zdaj je popoln čas, da preizkusite 30-dnevi izziv dobrega počutja. Ne čakajte na pravi trenutek. Ali na vikend in na proste dneve, da se boste lahko čisto zares lotili. Vsak od spodaj naštetih nasvetov vzame zelo mala časa, po 30 dneh pa se boste počutil odlično.

1. Odpravite se na 10- do 20-minutni sprehod. Kadarkoli v dnevu.

2. Dan začnite z zdravim zajtrkom.

3. Naredite seznam kratkoročnih ciljev, ki jih boste izpolnili do konca meseca.

4. Usedite se in uživajte ob skodelici kave, čaja … Preberite kaj inspirativnega.

5. 10 minut meditirajte ali se kako drugače sproščajte.

6. Občutite hvaležnost za vse, kar se vam dogaja. Zapišite za kaj vse ste hvaležni.

7. Do 12. ure bodite brez telefona, računalnika in televizije.

8. Odpravite se ven in 10 minut uživajte na svežem zraku.

9. Vstanite, globoko vdihnite in se dobro pretegnite, stresite roke in noge. Ponovite trikrat.

10. Naredite red v hladilniku, v omari ali na pisalni mizi.

11. Pripravite skledo svežega sezonskega sadja in jo postavite na pult.

12. Privoščite si dva koščka temne čokolade.

13. Preizkusite novo vadbo. Traja naj najmanj 15 minut.

14. Za večerjo si pripravite novo jed.

15. Negativne misli zamenjajte s pozitivnimi. Če je bil danes do vas kdo nesramen, pomislite, da je za njim naporen in slab dan.

16. Zavrtite si najljubšo glasbo, zapojte in/ali zaplešite.

17. Naredite aktivno pavzo: 10-krat vstanite in se usedite. 

18. Znebite se ene stvari, ki je že dolgo niste uporabljali. Če je uporabna, jo podarite.

19. Dan brez predelanega sladkorja.

20. V jedilnik vključite eno zdravo živilo. Denimo chia semena, če jih še nikoli niste poskusili. Poskusite lahko 5 slastnih pudingov s chia semeni.

21. Podelite kompliment. Sodelavcu, družinskemu članu, prijatelju … komurkoli pravzaprav.

22. Napišite pozitivno, inspiracijsko misel. Če ste aktivni na družbenih omrežjih, jo delite.

23. Poslušajte podcast ali denimo TED predavanje.

24. Vstanite 10 minut prej in zapišite, kaj si želite danes doseči.

25. Dan zaključite z dnevnikom – zapišite vse pozitivne stvari, tudi najmanjše (npr. nasmeh, ki ste ga prejeli od neznanca na avtobusu), ki so se vam zgodila danes. Vzemite si 10 minut.

26. Za vikend rezervirajte masažo, pedikuro, manikiro … ali pokličite prijatelja, prijateljico in naredita plan za sproščujoč sprehod.

27. Dan brez pritožb.

28. Bodite kreativni. 10 minut. Vseeno je, kaj počnete: pišite, rišite, barvajte … ali samo sanjarite.

29. Pozabite na nekaj iz preteklosti. Nekaj, kar vas še danes žre. Poskusite. Samo za kratek trenutek.

30. Vprašajte se, kaj bi naredili/počeli, če bi vedeli, da vam ne more spodleteti.

Preberite še: Menih, ki je 9 let hodil na goro vsak dan 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri