30-dnevni izziv dobrega počutja

30-dnevni izziv dobrega počutja (foto: Profimedia) Profimedia
28. 7. 2021

Ne čakajte na pravi trenutek. Ne čakajte na vikend. Ali na popoln dan. Saj veste, ko si rečete, samo še to uredim, potem se pa čisto zares lotim ... Vsak od spodaj naštetih nasvetov vzame zelo mala časa, a poskrbi za dobro počutje. Začnete lahko kadarkoli.

1. Odpravite se na 10- do 20-minutni sprehod. Kadarkoli v dnevu. Vsak dan.

2. Dan začnite z zdravim zajtrkom.

3. Naredite seznam kratkoročnih ciljev, ki jih boste izpolnili do konca meseca.

4. Usedite se in uživajte ob skodelici kave, čaja … Preberite kaj inspirativnega.

5. 10 minut meditirajte ali se kako drugače sproščajte.

6. Občutite hvaležnost za vse, kar se vam dogaja. Zapišite za kaj vse ste hvaležni.

7. Do 12. ure bodite brez telefona, računalnika in televizije. (Razen, če je to vaša služba seveda. Potem naj to velja za vikend - zamenjajte opravilo s tistim dnevom).

8. Zjutraj si vzemite nekaj minut samo zase in naredite naslednje ...

9. Vstanite, globoko vdihnite in se dobro pretegnite, stresite roke in noge. Ponovite trikrat.

10. Naredite red v hladilniku, v omari ali na pisalni mizi.

11. Pripravite skledo svežega sezonskega sadja in jo postavite na pult.

12. Privoščite si dva koščka temne čokolade.

13. Preizkusite novo vadbo. Traja naj najmanj 15 minut.

14. Za večerjo si pripravite novo jed.

15. Negativne misli zamenjajte s pozitivnimi. Če je bil danes do vas kdo nesramen, pomislite, da je za njim naporen in slab dan.

16. Zavrtite si najljubšo glasbo, zapojte in/ali zaplešite.

17. Naredite aktivno pavzo: 10-krat vstanite in se usedite. 

18. Znebite se ene stvari, ki je že dolgo niste uporabljali. Če je uporabna, jo podarite.

19. Dan brez predelanega sladkorja.

20. V jedilnik vključite eno zdravo živilo. Denimo chia semena, če jih še nikoli niste poskusili. Poskusite lahko 5 slastnih pudingov s chia semeni.

21. Podelite kompliment. Sodelavcu, družinskemu članu, prijatelju … komurkoli pravzaprav.

22. Napišite pozitivno, inspiracijsko misel. Če ste aktivni na družbenih omrežjih, jo delite.

23. Poslušajte podcast ali denimo TED predavanje.

24. Vstanite 10 minut prej in zapišite, kaj želite danes doseči.

25. Dan zaključite z dnevnikom – zapišite vse pozitivne stvari, tudi najmanjše (npr. nasmeh, ki ste ga prejeli od neznanca na ulici), ki so se vam zgodila danes. Vzemite si 10 minut.

26. Za vikend rezervirajte masažo, pedikuro, manikiro … ali pokličite prijatelja, prijateljico in naredita plan za sproščujoč sprehod.

27. Dan brez pritožb.

28. Bodite kreativni. 10 minut. Vseeno je, kaj počnete: pišite, rišite, barvajte … ali bodite kreativni v glavi - sanjarite.

29. Pozabite na nekaj iz preteklosti. Nekaj, kar vas še danes obremenjuje. Poskusite. Samo za kratek trenutek.

30. Vprašajte se, kaj bi naredili/počeli, če bi vedeli, da vam ne more spodleteti.

Preberite še: