Kaj je tisto kar definira generacijo Y, smo povprašali mlade, ki so del milenijske generacije. In prav hitro ugotovili, da pri mladih izjemno visoko kotira imidž, med znamkami pa igra veliko vlogo telefonska.
Samo za pogumne
Če sodobne generacije odraščajo ob nenehni uporabi digitalnih medijev potem blagovna znamka Honor, tista, ki predstavlja popolno izbiro za vse, ki ste radi v trendu z inovacijami. Utelešenje slogana »lovilec svetlobe« predstavlja tudi novi telefon Honor 9, ki je vse bolj priljubljen pri vseh generacijah.
Honor je vodilna e-blagovna znamka pametnih telefonov v okviru skupine Huawei. V skladu s svojim sloganom "For the Brave" je bila blagovna znamka ustvarjena za zadovoljitev potreb digitalnih domorodcev z internetno optimiziranimi izdelki, ki nudijo odlično uporabniško izkušnjo, navdihujejo delovanje, spodbujajo ustvarjalnost in mlade spodbujajo k doseganju svojih sanj.
»Pri predalčkanju lastnosti neke generacije moramo biti previdni, saj je vsak pripadnik generacije različen od drugega. Pri tem pa je izjemnega pomena prav to, da je to prva generacija, ki se je rodila z računalnikom in povezavo do svetovnega spleta v hiši in odrašča ob prisotnosti digitalnih medijev,« pravi Sara Brezigar, strokovnjakinja s področja strateškega upravljanja s človeškimi viri, raziskovalka in soustanoviteljica Akademije Panta Rei.
Honor 9 ima na zadnji strani 3D ukrivljeno steklo, sestavljeno iz 15 skrbno izdelanih plasti, in kovinski rob, ki skupaj ustvarita subtilen kovinski sij. Oblikovanje in steklo dopolnjujejo dih jemajoče barve. Ponaša se z nadgrajeno dvojno kamero z 20 in 12 MP velikima senzorjema, neverjetno kakovostjo zvoka in močnim procesorjem za visoko zmogljivost. Honor 9 zna zajemati tudi gibljive slike, ki ponujajo vpogled v trenutek pred in po zajemu fotografije. Poleg gibljivih slik pa še izboljšan portretni način prikaže lepoto obraza s posvetlitvijo obraza.
Honor 9 zajema tudi visokoločljivostni 4K video, ki zmanjša zamegljenost, kompenzira nehotene premike naprave in zajema bolj stabilne posnetke.
Navezanost na telefone – je lahko to odvisnost?
Timotej Lampe Ignjič, vzornik mnogih mladih skaterjev, je zaupal svoj pogled na generacijo, kateri pripada. Pri njegovi podobi ga najbolj definira športni način življenja. Dodal je še, da bi težko preživel dan brez telefona, da v telefonski 'družbi' preživi precej časa, in da zjutraj najprej pregleda elektronsko pošto in Instagram profil.
Mladostniki postajajo vse bolj navezani na svoje mobilne naprave, saj ti omogočajo dosegljivost in povezljivost 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Še posebej pametne telefone, ki jih zaradi izjemne multifunkcionalnosti in neskončnih možnosti uporabe vse težje sploh kdaj odložiti.
Mladi imajo potrebo, da so stalno dosegljivi in na voljo svojim prijateljem, in v strahu, da ne bi česa pomembnega zamudili, stalno preverjajo objave prijateljev na družabnih omrežjih, z njimi komunicirajo, poleg tega pa še igrajo igre in/ali poslušajo glasbo.
''Milenijci so generacija, ki premika meje. Ne želijo običajnosti in dolgočasja, ne bojijo se stresa ali obremenitve. Odraščali so v prepričanju, da so nekaj posebnega,'' pripoveduje. "Ni dovolj, da razumemo, da so drugačni, treba je razumeti njihov način življenja in dejstvo, da so se rodili v digitalni dobi," zaključuje Brezigarjeva.