Unilever je pred kratkim predstavil družbeno-odgovorni projekt Uresničimo sanje, v okviru katerega bo namenil 10 centov za vsak prodani izdelek iz segmenta nege, čistilnih sredstev in ustne higiene za izvajanje dejavnosti za otroke iz socialno šibkih okolij.
Projekt 'Uresničimo sanje' bo potekal v vseh maloprodajnih trgovinah Spar in Interspar do 30. oktobra 2016. Poleg tega Unilever tudi postaja boter desetim otrokom.
Ambasadorja projekta 'Uresničimo sanje', s katerima Unilever vstopa v projekt Botrstvo, sta Dejan Zavec in Maja Keuc.
"To je naše poslanstvo in naše veselje."
Ana Boštjančič, predstavnica Unilever Slovenija, izpostavlja: »Vsak otrok ima svoje talente. Vsak otrok ima svoje sanje. Številni otroci pa zaradi šibkih socialnih okolij, iz katerih izhajajo, ne morejo slediti svojim sanjam in udejanjiti svojih talentov. Zato smo se v Unileverju odločili, da letos izvedemo projekt »Uresničimo sanje«, s katerim želimo ponuditi roko otrokom na njihovi poti do uresničitve sanj. Ker si oni to zaslužijo. Ker je to naše poslanstvo in naše veselje.«
Družbeno-odgovornemu projektu 'Uresničimo sanje' sta se v vlogi ambasadorjev pridružila tudi Dejan Zavec, najuspešnejši slovenski profesionalni boksar in Maja Keuc, ena najbolj prepoznavnih slovenskih glasbenic.
V okviru projekta 'Uresničimo sanje' se je Unilever priključil projektu Botrstvo v Sloveniji, ki že šesto leto zapored poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje (ZPM Ljubljana Moste-Polje) in postal boter desetim slovenskim otrokom. Hkrati pa bo Unilever v okviru projekta v mesecu oktobru namenil 10 centov za vsak prodani izdelek blagovnih znamk Dove, Axe, Rexona, Signal, Zendium, Dusch Days, Domestos, Cif in Brut, v sklad projekta Botrstvo za razvoj talentov otrok.
Pomembno je spodbujati potencial vseh otrok
Projekt Botrstvo v Sloveniji poteka pod okriljem ZPM Ljubljana Moste-Polje, vanj pa so vključeni otroci iz cele Slovenije. Skozi Botrstvo otrokom omogočajo boljše pogoje za zdravo rast in razvoj ter jim omogočajo bolj enakovredne možnosti v primerjavi z vrstniki.
Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste- Polje, izpostavila pomen izvajanja tovrstnih aktivnosti za razvoj otrok iz socialno šibkih okolij: »Otroci iz socialno šibkih okolij so pogosto izključeni iz družbe in v neenakovrednem položaju v primerjavi z vrstniki, še posebej, kadar gre za razvoj talentov. Starši ali skrbniki jim ne morejo omogočiti treningov ali vključitve v plačljive dejavnosti, s tem pa je zavržen potencial otrok.«