Dobro počutje Promocijsko sporočilo

O skrbi za okolje in športu z Juretom Koširjem, ambasadorjem akcije #vednopodpiraj dober namen

18. 10. 2019
Deli
O skrbi za okolje in športu z Juretom Koširjem, ambasadorjem akcije #vednopodpiraj dober namen (foto: ARHIV)
ARHIV

»V Sloveniji se vedno bolj zavedamo pomena ohranjanja okolja. Vsi bi morali razmišljati o tem kot o največjem bogastvu naše države. Poglejte le Trento, dolino reke Soče. Ta zaklad bo čez desetletje prava redkost tudi v Evropi. To bi res morali znati ceniti,« pravi nekdanji smučarski as Jure Košir, ki je tudi ambasador Coca-Coline akcije #vednopodpirajdobernamen.

 

Leta in leta ste plavali v športnih vodah. Je šport še danes pomemben del vašega vsakdana?

Seveda. Velik del mojih dejavnosti se vrti okrog športa. Moj posel, dejavnosti, prosti čas in tudi druženje. Šport mi je enostavno zlezel pod kožo. Moje telo ne deluje dobro, če nisem aktiven. Postanem živčen.

Ste na smučkah že kaj 'zarustali' ali se še danes z veliko lahkotnostjo spustite po belih strminah?

Če bi me videli, verjetno ne bi prepoznali velike razlike, v resnici pa sem kar malo zarjavel. Vsaj kakšen smučarski mojster bi to hitro videl. Na pogled je še vedno videti dobro, a v resnici le ni tako. (smeh) Če bi se moral zapeljati po progi, bi bilo to hitro jasno.

Kakšnih športnih panog pa se lotevate, ko skopni sneg?

Če le nimaš alergije, je pomladno prebujanje narave nekaj čudovitega. (smeh) Najsi bo tek, sprehod … Zadnje čase mi je vedno bolj pri srcu hoja v hribe. S skupino prijateljev se pogosto odpravimo v visokogorje. Slovenija ponuja veliko mero lepih izletov, škoda bi bilo, če tega ne bi izkoristili. Ko te to začne zanimati in si ogledaš številne priročnike, šele spoznaš, kako slabo poznamo svojo državo in koliko možnosti nam v resnici ponuja. Res smo lahko srečni, da živimo na tako lepem koncu. Slovenija je super.

Je tudi šport, ki vas zvabi v naravo, eden od dejavnikov za večjo okoljsko ozaveščenost?

V Sloveniji se vedno bolj zavedamo pomena ohranjanja okolja. Vsi bi morali razmišljati o tem kot o največjem bogastvu naše države. Poglejte le Trento, dolino reke Soče. Ta zaklad bo čez desetletje prava redkost tudi v Evropi. To bi res morali znati ceniti. Pa tudi kraške jame, cerkniško jezero … Glede na to, da nismo najbogatejša država, bi morali biti usmerjeni k temu, da naravo ohranimo karseda neokrnjeno. Od morja do gora. Mislim, da moramo tudi mlade vzgajati v duhu, da Slovenijo ohranimo čisto.

V preteklosti ste že večkrat sodelovali pri projektih, ki so povezani s športom in dobrodelnostjo pa tudi z varovanjem narave. Letos v Sloveniji teče akcija z naslovom #vednopodpirajdobernamen, katere ambasador ste prav vi. Kdo je nosilec in čemu je namenjena akcija #vednopodpiraj dober namen?

Akcijo izvaja družba Coca-Cola, ki želi slovenske potrošnike ozaveščati o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Podjetje bo finančno podprlo tri projekte s področij športa, okolja in skupnosti, ki so jih s spletnim glasovanjem izbrali slovenski potrošniki. S to akcijo želi podjetje v sodelovanju z ljudmi narediti več za čistejše okolje in za mlade v Sloveniji.

Kaj je pravzaprav vloga vas kot ambasadorja akcije?

Vsak od zmagovalnih projektov bo ali izboljšal življenje ljudi ali pozitivno vplival na okolje v Sloveniji. Ljudje v športnikih pogosto iščejo svoje vzornike. Če s svojo pojavnostjo lahko prispevam k večjemu odzivu Slovencev in jih spodbudim k sodelovanju, je to zame osebno in tudi za akcijo velika zmaga. Največje koristi bodo ne nazadnje občutili nosilci zmagovalnih projektov, ki bodo deležni donacij, učinke njihovih prizadevanj pa posledično celotna družba.

O AKCIJI #VEDNOPODPIRAJDOBERNAMEN: Coca-Cola bo v letu 2019 donirala sredstva izbranim projektom s področij športa, okolja in skupnosti: društvu Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zvezi prijateljev mladine Ljubljana – Moste Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijskemu komiteju Slovenije oz. Združenju športnih zvez za štipendije mladim športnikom.
Dobrodelni kampanji se v jesenskem delu pridružuje tudi Mercator d. d., ki bo s prodajo tekaških rekvizitov poskrbel, da se bodo sredstva za naše mlade športne upe še povečala. V času Evropskega tedna športa je na prodajnih policah Mercatorja zaživela linija izdelkov za vse športne navdušence, ki bodo z aktivnim življenjskim slogom in njihovim nakupom v sklopu akcije #vednopodpirajdobernamen zbirali sredstva, namenjena športnim štipendijam Olimpijskega komiteja Slovenije.