Zaradi množičnega obiska, ki ne prinaša prometa, se je lastnik priljubljene trgovine odločil za drastično potezo.
Ste tudi vi na svojih potovanjih že opazili prikupne trgovine, ki ponujajo lokalne izdelke? Ste vstopili vanje in jih fotografirali? Ste ob tem kak izdelek tudi kupili?
V Barceloni je vse bolj priljubljena 125 let stara trgovina, ki slovi po svojem unikatnem videzu. Težava pa je v tem, da številni obiskovalci v trgovino vstopijo, naredijo fotografije, nato pa odidejo brez, da bi kaj kupili.
🧀Són pocs els establiments oberts aquests dies, entre ells els d’alimentació. Recordem avui els “colmados”, que van néixer a la segona meitat del XIX. Botigues elegants amb dependents uniformats que despatxaven a la burgesia refinada.📷Queviures Múrria, obert el 1898.
— Ruta del Modernisme (@RutaModernisme) April 3, 2020
pic.twitter.com/kVdgAuduvZ
Lastnik trgovine, Queviures Murria, pa se je odločil, da temu naredi konec.
"Večina ljudi želi le fotografirati trgovino, ne zanimajo pa jih vino, olje, suhomesnati izdelki, sir ter drugi izdelki, ki jih ponujamo," pojasnjuje Španec. Obiskovalci ga sicer ne motijo, vendar ga moti predvsem to, da so nevljudni.
"Ob vstopu niti ne pozdravijo. Pogosto tudi motijo ljudi, ki jedo v naši restavraciji v neposredni bližini," je še dodal Toni Merino, vodja trgovine.
V šali se je zato odločil, da prične "zaračunavati vstop" - pred trgovino je postavil tablo, na kateri piše, da morajo obiskovalci, ki želijo le fotografirati, plačati vstopnino. Kmalu pa je ugotovil, da ideja sploh ni tako smešna, kot se mu je sprva zdela - ravno z napisom so dosegli svoje.
"Zaradi tega ne zaslužimo dodatnega denarja. Doslej še nikomur nismo zares zaračunali. Smo se pa znebili nadležnih in nevljudnih obiskovalcev, ki samo fotografirajo," pravi Toni.
Vir: vecernji.hr
Bonus video: Špela Zupanc pojasnjuje vse, kar morate vedeti o aktivnem turizmu
Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić